הסיפור שחשפה אילה חסון על בנט צריך להסעיר את כולם

מהתחקיר שפורסם בסוף השבוע עולה בזבוז של עשרות מיליוני שקלים בגלל ההחלטה מעוררת המחלוקת של רה"מ לא לעבור למעון הרשמי בבלפור

נגד זרם "הכל אחלה". "שישי עם אילה חסון", צילום: צילום מסך

מהתחקיר שפורסם ב"שישי עם אילה חסון" לא ברור אם כחלק מ־50 מיליון השקלים (!!!) שהושקעו בביתו הפרטי של נפתלי בנט הותקנה בריכה - מה שבטוח, מקפצה מספיק גבוהה כנראה ניתן למצוא שם.

כבר תשעה חודשים מתנהל פרויקט אדיר של בנייה ושיפוץ מתחת לאפם של התקשורת ושל עיתונאים באין מפריע. מתברר שמבחינת העיתונאים החוקרים, בעלי תוכניות התחקירים, כתבי המשפט - חלקם זכורים לציבור כמי שרצו אל המצלמות והאולפנים כשמצאו קלקרים של גלידת פיסטוק, חמגשיות וג'קוזי שלא היה ולא נברא בביתם של בני הזוג נתניהו - את חגיגת המיליונים בבית ברעננה אין עניין לסקר.

על פי התמונות ועדויות השכנים, שעוד קיוו שראש הממשלה יואיל בטובו להתגורר בבית ראש הממשלה, הסבת ביתו של בנט למעון ראש הממשלה בגלל הסירוב לעבור לבית בבלפור כוללת חלקים נרחבים מהרחוב, וסכום מפלצתי מקופת המדינה הופנה לבניית גדרות, תעלות, חפירות, מבני שמירה ובידוק - כל זאת לראש ממשלה ומשפחתו שייהנו מהשיפוץ כמה חודשים בלבד.

במשך תשעה חודשים מהדורות החדשות ותוכניות התחקירים העדיפו כנראה לנסוע ברחובות שמסביב לבית המדובר ולהתעלם מפניות השכנים, שחייהם הפכו לסיוט. על פי התחקיר והדיון שהתקיים באולפן, נרשמו תמימות דעים ולא מעט תזוזות של אי־נוחות בכיסאות הפרשנים - הדיון נסב סביב הקלות הבלתי נסבלת שבה נזרקים עשרות מיליוני שקלים בשביל עוד כמה חודשי מגורים בנכס, וסביב ההחלטה מעוררת המחלוקת בעצמה של משפחת בנט, שלא לכבד את מוסד ראש הממשלה ולגור במעון הרשמי בבלפור.

איך ציבור הצופים הישראלי לא נחשף לסיפור שכזה קודם לכן? אפשר להניח שמדובר בעוד סיפור ששופץ סביב פוליטיקאי שתרם לממשלת השינוי.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר