"מרגול ומירי לא באמת מנטוריות": האמת מאחורי "אקס פקטור"

יום אחרי שהודחה מריאליטי השירה, ללינט יש בטן מלאה • "את מירי מסיקה ומרגול פגשתי פעם אחת, הן לא עזרו בבחירת השירים", היא מגלה, ומוסיפה: "התאכזבתי מאביב גפן"

"אקס פקטור לאירוויזיון" , צילום: יח"צ

כשלינט (46) הגיעה ל"אקס פקטור לאירוויזיון", רבים חשבו שהיא פייבוריטית לניצחון. בכל זאת, מדובר בזמרת מנוסה שיש לה קריירה בינלאומית מצליחה ויכולות ווקאליות מרשימות. אבל שלשום בלילה היא הודחה מהתוכנית בשלב רבע הגמר.

"אני לא מסתירה את הרגשות שלי, ואני יכולה להגיד שאני מאוכזבת", היא אומרת יום אחרי ההדחה, ורגע לפני שהיא הולכת להופיע בירושלים עם תזמורת מזרח ומערב ב־10 בפברואר. "האנרגיות של אביב גפן כלפיי היו שקופות. בהתחלה הוא אמר 'בסדר', וככל שהתקדמנו - תמיד היה לו מה להגיד עלי. התאכזבתי ממנו".

קיבלה הצעה ממדינה אחרת. לינט, צילום: אוהד קב

ואיך היה עם המנטוריות שלך, מירי מסיקה ומרגול?
"למעט פעם אחת לצילומים, לא פגשתי אותן. הן לא היו מנטוריות ולא כלום. גם לא עזרו בבחירת השירים".

נשמע שאת פגועה.
"הייתי מקבלת את ההדחה באהבה אם הקהל בבית היה אומר 'אנחנו לא רוצים אותה'. הייתי רוצה שיעשו הצבעה של השופטים ושל הקהל יחד. כל תוצאה שתהיה - הייתי מקבלת באהבה".

קיבלת תגובות?
"הטלפון שלי קרס והרשת געשה. זה חימם את הלב, אבל זה גם עצוב. לאנשים היתה תקווה שהשנה נשלח לאירוויזיון משהו קצת אחר מכל מה שהיינו רגילים אליו. אני זמרת קיימת, עובדת, בינלאומית ואותנטית. זה המקום שהעולם הולך אליו, וזה יכול היה לעבוד. היה פה שילוב של מערבי ומזרחי יחד. גם ג'ורדי אמר שאם הוא יעשה לי שיר לאירוויזיון - זה יכול להיות פגז.

"כשאמרו לי 'בואי תשתתפי בתוכנית' - דחיתי אותם על הסף. אני לא בגיל ולא במעמד להתחרות בריאליטי אחרי שהופעתי בחצי עולם. אבל כשחזרו בפעם השנייה ואמרו לי שסיימון קאוול ישפוט ושהמנצח ייצג את ישראל באירוויזיון - אמרתי להם 'תנו לי לחשוב'. מבחינתי זה היה לצאת מאזור הנוחות שלי, ולא הייתי בטוחה שאני רוצה בזה בשלב הזה. ברמה הפרקטית ביקשתי לעשות הרבה מאוד שינויים בחוזה כי אני לא זמרת בתחילת הדרך. אחרי שהכל הסתדר, יצאתי לדרך.

"גם הצופים בבית וגם בהפקה פרגנו לי בהתחלה. אין לי ספק שהם עפו עלי ואהבו אותי. היה להם כיף לעבוד איתי, ולי איתם, אבל משהו התפקשש בדרך. אני לא יודעת אם הם סגדו לאלוהי הרייטינג או לאלוהי הווקאל".

מה את חושבת שקרה שם?
"אין לי הסבר לזה. באודישן האחרון שרתי אדל, אמרו לי שזה חיקוי שלה. שרתי את 'טיפת מזל' - אמרו שזה מיושן מדי. אמרו שלא הבאתי את עצמי. סליחה? אני לא יודעת לחקות אף אחת".

את רואה אפשרות לייצג מדינה אחרת באירוויזיון?
"בוודאי. אפילו קיבלתי פנייה ממדינה שרוצה שאני אייצג אותה באירוויזיון, ובכל זאת בחרתי בישראל כי זו הגאווה שלי. גם בטורקיה מכירים אותי כזמרת ישראלית. זה שנולדתי למשפחה טורקית לא משנה את זה שאני קודם כל ישראלית".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר