ארז טל וקטורזה פשוט מביכים

"זה לא אולפן שישי", שעלתה בסוף השבוע בקשת 12, נראית כמו משהו מאולתר וחסר תקציב • זו לא תוכנית טלוויזיה ראויה

על תקן שומר מסך עד שתחזור "סברי מרנן". קטורזה וטל ב"זה לא אולפן שישי"

מי שצפה ב"פריצה" של ארז טל וישראל קטורזה לאולפן של דני קושמרו כדי להחזיק את הצופים שיצפו בתוכניתם החדשה, הבין כבר מהפרומו הקצר הזה ששום דבר טוב לא ייצא מ"זה לא אולפן שישי". השם חסר המעוף הטריד גם את קטורזה, ששאל למה לא קראו לתוכנית "זה לא מאסטר שף" או "זה לא אופירה וברקו". האמת היא שכמו השם המאולתר, כך נראתה כל התוכנית - מאולתרת, חובבנית ומביכה.

ארז טל הוא טאלנט מרכזי בקשת. "גאון טלוויזיה" נהוג לכנות אותו. תמיד נע בין רצינות תהומית כמו ב"מי רוצה להיות מיליונר" לבין קומיקאי בתחפושת של חנון ("מועדון לילה"). אולי זה בגלל תקופת הקורונה הארוכה או היעדר הפקות באופן כללי, אבל נדמה שגם הוא לא דמיין שישמש שומר מסך עד שיסיימו לצלם את "סברי מרנן". אבל זה קרה.

"זה לא אולפן שישי" היא הגרסה האנורקטית של "מועדון לילה": מצולמת באולפן קטן, בלי קהל אבל עם צחוקים מוקלטים, ובמקום פאנל של קומיקאים, קטורזה קיבל בלעדיות. קטורזה יכול להיות משעשע לפעמים, אבל כשכל הפוקוס עליו - כל בדיחות ה"אשתי" ו"חמותי" שלו בורחות לו וזה כל כך מביך, שנראה שהוא עושה מחווה לדני סביצ'ה מ"טייכר וזרחוביץ'". רק חסר שהוא יבקש שידליקו את האור על הקהל. גם שובו של דניאל חן מ"מועדון" לשתיים-שלוש דקות לא הצליח להרים את הרמה.

המבנה של התוכנית כלל פינה שבה דליה מזור ("היא נראית יותר טוב ממני", החמיא לה קטורזה) קוראת את כותרות השבוע והם מורידים פאנצ'ים - אם אפשר לקרא לזה ככה. בין הנושאים: הציוץ של דני דנון, הבן של נפתלי בנט ככוכב טיקטוק, סטורי של ערן זהבי בשלג שותה קפה, כולל "ראיון" של שאלה אחת עם זהבי. מי אישר את זה לשידור?

בהמשך מראיין ארז את יפעת שאשא ביטון על ענייני חינוך, קורונה ופוליטיקה, כאילו מישהו צריך עוד קצת אקטואליה אחרי כמעט שעתיים של "אולפן שישי".

אבל חכו, יש עוד לאן לרדת. פינת "המצעד השבועי" נראית כמו כל מה שמצחיק בקבוצת הווטסאפ הסודית בבית גיל הזהב: יולי אדלשטיין "שר" "יום שישי את יודעת", בני גנץ את "בדד" ונתניהו את "יאללה שופט יאללה". תחזיקו לשרוליק את הקתטר שלא יקרה פה אסון. לסיום קינחו השניים ב"ראיון" עם אייל שני לקידום המעבר של "מאסטר שף" למוצ"ש.

"זה לא אולפן שישי" היא לא הרבה דברים, בוודאי לא תוכנית טלוויזיה ראויה. הבנו שאין תקציב לתוכנית מושקעת, אבל אי אפשר לעלות בצורה כל כך מאולתרת לאוויר מבלי ששני הטאלנטים של הערוץ יביכו את עצמם. ואם כבר עושים גרסה רזה ל"מועדון לילה", שימו את טל פרידמן ליד ארז. הוא יכול לעשות דמויות ולגוון את האפרוריות שכרגע משודרת על המסך בלי יותר מדי טקסטים.

קשת הולידה את "סברי מרנן", שכמה שיצחקו עליה, הצליחה לקלוע לטעם הצופים. מאז ירידתה "הנחלה" היתה ניסיון לעשות משהו דומה שלא הצליח, וכעת מנסים למשוך זמן עד ש"סברי" תחזור. בינתיים זה בא על חשבון המניות של טל וקטורזה.

"זה לא אולפן שישי", קשת 12

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר