אחרי שנתיים: מנכ"ל חדשות 13 מסיים את תפקידו

בהודעה רשמית נאמר כי המנכ"ל ישראל טויטו החליט לסיים את תפקידו • בחודשים האחרונים נפוצו שמועות על כך שמחפשים לו מחליף, על רקע הרייטינג הנמוך של מהדורות החדשות ברשת 13

פחות משנתיים בתפקיד. טויטו, צילום: רפי דלויה

אחרי חודשים של שמועות כי דירקטוריון חדשות 13 מחפש מחליף למנכ"ל ישראל טויטו, על רקע הרייטינג הנמוך של מהדורות החדשות, היום (ב') נמסרה הודעה רשמית האומרת כי "מנכ"ל חדשות 13, ישראל טויטו, החליט לסיים את תפקידו".

עוד נאמר בהודעה כי "דירקטוריון חדשות 13 והנהלת ערוץ 13 מבקשים להביע את מלוא ההערכה כלפי טויטו, אשר כיהן כמנכ"ל חברת החדשות בתקופה מהמורכבות ביותר שידעה החברה. בתקופתו של טויטו הובילה חדשות 13 בהצלחה סיקור נרחב של כמה  אירועי ענק בישראל ובעולם ובהם מגיפת הקורונה, שלוש מערכות בחירות, מבצע שומר החומות ועוד. לבקשת הדירקטוריון, טויטו ימשיך בתפקידו בזמן הקרוב לצורך העברת סמכויות באופן מסודר".

טויטו מונה למנכ"ל חדשות 13 באוגוסט 2019 והחליף בתפקיד את גולן יוכפז. לפני כשבועיים ביקש הבהרות מהדירקטוריון לגבי עתידו בחדשות 13, בעקבות השמועות על כך שמחפשים לו מחליף. לאחרונה גם נפוצו ידיעות על מתיחות בין רשת 13 לבין חדשות 13.

אבי בן טל, מנכ"ל רשת 13, מסר: "אני רוצה להודות לישראל באופן אישי על השנה וחצי שעברנו יחד מאז כניסתי לתפקיד ומאז שהעולם השתנה. ישראל הוא איש מקצוע מהמעלה הראשונה וזו גם הדרך שבה בחר לסיים את תפקידו. בנועם, בצניעות ובחברות. אני מאחל לישראל הצלחה בהמשך ובטוח שכך יהיה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר