לו אנחנו היינו הזוגות קארין ואיתמר או מנור ובן, היינו מודיעים להפקת "חתונה ממבט ראשון" שהסיפור בינינו נגמר, מישן אבורטד ומכאן נמשיך בעצמנו. ככה זה כשאת מעיין ועמרי שולחים לפאקינ' סיישל ואתכם שולחים לעין כרם ולמה שנדמה כמו צפת או ראש פינה. בכוונה נעשה כאן שימוש במונח "מה שנדמה", שכן באופן ברור מוסתרים מאיתנו שמות הלוקיישנים הפחות זוהרים (אבל עדיין יפים, כן? באמת ובלי ציניות - לכו לבקר בעין כרם) שאליהם נשלחו שניים מהזוגות.
זה קורה ככל הנראה מטעמי קורונה, ובסך הכל זה מובן, אבל למקרה שמישהו מהמשתתפים עוד נושא עימו רגשות שליליים, מספקת ההפקה בריחה נהדרת בדמות כמות אלכוהול שטרם נראתה כמותה בלב הפריים טיים הישראלי. במילים אחרות, בין בינג'ים של שתייה וסשנים של דפיקת ראש מיין, הזוגות גם למדים להכיר אחד את השני.
לחלקם זה הולך אפילו ממש טוב. מנור ובן, למשל, כבר מתנהגים כמו זוג אחרי שלושה שבועות מאז המאץ' בטינדר, מתגופפים ומעשנים להם יחד במה שנראה כהתאמה נהדרת. היא ארנב אנרג'ייזר על קראק והוא, ובכן, אדם מכיל וגם גנן למחייתו. עד מהרה הם עוברים להשוות הפרעות קשב שלחלוטין לא יביאו לפיצוץ בהמשך, בטרם יפנה בן למילוי דו"ח אודות רעייתו הטרייה בנושא מעבר מפעילות לפעילות. היא, מצידה, מעירה אותו בבוקר לרקע קולות ניסור של מברשת חשמלית בפרצוף. וכל זה קורה כמובן לאחר שהם צלחו את הריב הראשון שלהם, עוד בטרם הסתיים שלב ירח הדבש של הזוגיות שלהם. רגע, בעצם מדובר בריב ראשון ממש במהלכו של הערב הראשון להאנימון. מה קורה פה? זה כאילו הזוגיות הזו לא נרקחה באופן אורגני או משהו.
אגב בישול, בן וחיבתו לנושא הם הטריגר שמעיר את השדים הרדומים בנפשה של מנור. בעיקר השיחה הקולינרית שלו עם המארחת שלהם, שבשיא הכנות נראתה תמימה למדי. אבל עבור מנור זה מאוחר מדי - היא מתזמנת שבע דקות של זמן סיגריה לבד וכמעט נותנת לג'יני שלה לצאת מהמנורה, וזהו ללא ספק סימן טוב ורמז מטרים לבאות. אולי זה ה-ADHD שהיא לוקה בו. ואולי מתחבא שם גם טורט, לכו תדעו, כי משלב מסוים בפרק, מנור מתחילה לירות את המילה "סקס" משל הייתה טיק עצבני אל עברו של בן, שמתקשה להכיל את הישירות.
ובזמן שאלה נפתחים, בגזרת קארין ואיתמר נראה שמחסומי הצלע הנשית בסיפור מוסיפים להערים קשיים. אחרי שלמדנו שקארין ישנה עם איפור, אנחנו מגלים שהיא גם לא מוכנה לאסוף את השיער. "יש לי אוזניים", היא מגלה לאיתמר, שלא החליט אם הוא יותר בהלם מהעובדה ששידכו לו בת זוג עם איברי שמיעה ושווי משקל, או מכך שהוא הצליח לאתר בכל העולם הזה מישהי סאחית ממנו. משהו שקארין לא תצליח להסתיר, זה את העובדה שהיא מזועזעת מזה שאיתמר עשה פעם גוסטינג למישהי, כי זה מזכיר לה את הפעם ההיא שמישהו דיבר איתה במשך תשעה חודשים ואז נעלם כאילו בלעה אותו האדמה. או כאילו, נניח, הוא בכלל היה בעלה של מישהי אחרת כל הזמן הזה. או בוט.
קצת לפני כן היא תקריפ אותו ביכולת שלה לזכור את כל שמות אחיו, בזמן שאיתמר עצמו לא ינקוב בשמו של אחיה של קארין, הדמות האיקונית ביותר בעונה זו ואדם שצריך להצטרף לפורמט באופן קבוע, אולי כדי להפיח חיים בסצנות של המומחים יעל, דני ושיער. אה, ואיפשהו באמצע הם יסכימו שלצאת מאזור הנוחות זה מאוד לא נוח.
אגב לא נוח, אי נוחות זו בדיוק התחושה שמעלה בנו הזוגיות המשונה של מעיין ועמרי. יש דברים שגם פעילויות אקסטרימיות או כרסום חטיפי צ'יפס מלוחים על חופי סיישל לא יעזור. בין יערות ירוקים לשקיעה מרהיבה, מתעקשת מעיין להתיש את בעלה הטרי ואותנו בשלל שאלות אודות מהות הקשר ביניהם, או קשרים בכלל. או העמדת צאצאים. או גירושים. בשם אלוהים, אישה, שחררי כבר מלעסוק תאורטית בנושא ופשוט התחילי לחיות אותו.
גם עמרי כבר מאבד סבלנות, ובשלב מסוים לא יכול שלא להציע לה לשכב איתו. סליחה, "לייצר אינטימיות". מעיין מהססת, כהרגלה, אך שמחה לגלות שהוא רכש לה מה שהיא קוראת לו קימונו, אך בפועל הוא מפית גדולה שההפקה רכשה, ככל הנראה כדי להניע את העניינים בין שני האנשים היחידים בעולם שהצליחו להפוך את סיישל למשעממת. כל זה קורה לא לפני שגם הם יחוו משבר קל, בעודם תרים אחר זוחלים בעלי שריון. "איפה הצבים?", שואלת מעיין לפתע את עמרי, שאין לו כל עניין בהם. אתם הצבים, מעיין. אתם הצבים.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו