"תודה על השירים": חברי "זהו זה" נפרדים ממתי כספי
התכנית שתשודר ב"כאן 11" תכלול פרידה ומחווה למי שהיה אחד המוזיקאים המשמעותיים ביותר בישראל • "השירים יישארו איתנו עוד שנים רבות"
Your browser doesn’t support HTML5 audio
המוזיקאי האדיר מתי כספי נפטרבסוף השבוע האחרון, אחרי מאבק אמיץ במחלת הסרטן. הערב (שלישי), תשודר התכנית "זהו זה" בכאן 11 וחבריה ייפרדו מכספי, שהיה חבר וקולגה.
לפני שהתחילו לשיר, אמרו: "השבוע הלך מאיתנו מתי כספי. לזכרו נשיר עוד אחד מהשירים היפים שלו. ותודה מתי, על כל השירים הנפלאים שיישארו איתנו עוד שנים רבות רבות. תודה רבה". בסיום הדברים, ביצעו את "שיר היונה" שכספי הלחין ושמרית אור כתבה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
![[object Object]](/wp-content/uploads/2021/01/27/08/מורידים.-נכנסים.-מתאהבים.-דף-כתבה-מובייל.png)