כאן, תאגיד השידור הישראלי, השיק הערב (ראשון) את "כאן FOMO", מותג התוכן החדש של התאגיד. הוא זמין בפלטפורמות כמו: אינסטגרם, טיקטוק, וואטסאפ ויוטיוב.
"כאן FOMO" מיועד לבני ובנות 14-19 ונועד לספק לנוער הישראלי במה לדבר על הנושאים שמעסיקים אותו. הפלטפורמה מציעה מקום אמין ובטוח לגלוש בו ולצרוך תוכן בתחומים שונים, בניהם: בית הספר התיכון, מיניות, חברה, הכנה לצבא, שיעורי נהיגה ודימוי גוף.
במהלך אירוע ההשקה נחשפו התכנים הראשונים שכבר משודרים בימים אלו. את האירוע הנחתה היוצרת והשחקנית רותם אחיהון ("מקיף מילאנו", "החתונה האתיופית שלי"). על הבמה הופיעו גם בני נוער שייקחו חלק בפורמטים החדשים של כאן FOMO ושל כאן: נהוראי קליפה ויצחק מרציאנו, כוכבי הסדרה "חוליגנים"; דילן דרור, יוצר תוכן, שחקן וזמר; ביאנה מילמן, אלופת ישראל לנוער בהרמת משקולות.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו