סרט האנימציה "ציידות השדים של הקיי פופ" ("KPop Demon Hunters") טיפס במהירות בטבלאות הצפייה של נטפליקס והפך לסרט הנצפה ביותר בכל הזמנים בפלטפורמה.
מאז יציאתו בחודש יוני האחרון, המנויים צפו בסרט יותר מ-236 מיליון פעמים. הוא עקף את קומדיית האקשן "הודעה אדומה" בכיכובה של גל גדות ותפס את המקום הראשון.
זהו ההישג האחרון בשרשרת הצלחות של הסרט, שהפך ללהיט עולמי מפתיע: שירים מתוכו הפכו לחלק מהשירים המואזנים ביותר בספוטיפיי, בעוד שהשיר Golden הגיע למקום הראשון במצעד Billboard Hot 100 מוקדם יותר החודש.
הסרט, בהפקת Sony Pictures Animation, עוקב אחר הרפתקאותיה של להקת בנות בדיונית בשם Huntr/x, כאשר שלוש החברות שלה משתמשות במוזיקה ובכישורי לחימה כדי להגן על בני האדם מפני שדים.
הסרט הושק ביוני בהקרנת בכורה צנועה יחסית בתיאטרון Tudum של נטפליקס בלוס אנג'לס. במהלך הקיץ הסרט צבר תאוצה באמצעות המלצות מפה לאוזן, סרטונים ויראליים וממים. במילים אחרות - אפקט אוגוסט. רבים שיבחו את הסרט על האנימציה המרשימה שלו ועל האופן שבו הוא מציג תרבות קוריאנית מסורתית ומודרנית כאחד.
אך האטרקציה הגדולה ביותר עבור רבים הייתה שירי הקיי-פופ הקליטים שבסרט. חלק מהמפיקים והכותבים של הפסקול עבדו בעבר עם להקות כמו BTS ו-Twice. כדי לנצל את הפופולריות של השירים, נטפליקס השיקה בסוף השבוע האחרון גרסה לשירה בציבור של הסרט בבתי קולנוע בארה"ב, קנדה, בריטניה, אירלנד, אוסטרליה וניו זילנד. המהלך הניב לנטפליקס את סרטה הראשון שהגיע למקום הראשון בקופות הקולנוע בארה"ב. מאז, שוחררה גרסת השירה בציבור גם בפלטפורמה של נטפליקס ברחבי העולם.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
