בזמן מלחמה, אפילו משפחת רפאלי יכולה לספק תחליף סביר לחיים הקודרים בארץ

העונה החדשה של "רפאליס" עולה מדרגה בדרגת הניתוק מהמציאות של המשפחה המפורסמת • העובדה שצולמה לפני כשנה וחצי מוכיחה עד כמה הצרות והניגודיות המזויפת שלהם מעניינים אותנו כעת

און ובר רפאלי ב"רפאליס". צילום: צילום מסך מ-HOT

חלפו יותר משנתיים מאז שהרפאליס נפלו עלינו, וכל שאני זוכר מעונת הבכורה זה את אינספור הדרכים והזוויות שבהן הראו לנו כמה משפחת רפאלי מנותקת. בני המשפחה, שמתגוררים באחוזה מגודרת ומבודדת, שופכים כסף על מותרות, מתחמקים מצלמי פפראצי ומזריקים חומרים לפרצוף כדי להתנתק מגילם האמיתי. והכל בפוזת חשיבות עצמית מוגזמת.

העונה השנייה, שהושקה השבוע (שני עד רביעי, 22:00 ב-HOT3), עולה מדרגה בדרגת הניתוק מהמציאות - בעיקר מכיוון שצולמה לפני כשנה וחצי, שזה אומר טרום חורבן הבית של 7 באוקטובר.

היא ומשפחתה שטים בספינה של אסקפיזם. בר רפאלי (ארכיון), צילום: קוקו

הואיל וכך, לפתע העולם המנותק של "רפאליס" נראה כמו תחליף סביר לחיים הקודרים - הנתק מאפשר למשפחת המלוכה להפליג על ספינת האסקפיזם למחוזות חסרי משמעות; להתעסק בשותפות עסקית של בר ודור, בהכנות להרצאה על חייה של ציפי, בזוגיות של און עם שחר חיון, בכמה בוטוקס יחדיר רפי לפרצופו ומתי יסיים לבנות חומה אשר מפרידה בינם לבין העולם שבחוץ.

און רפאלי ושחר חיון ב"רפאליס", צילום: צילום מסך מ-HOT

בפרקי הפתיחה עובדים גברברי הבית על בניית גדר והגבהת החומה שמקיפה את האחוזה שלהם, כדי שאף אחד לא יציץ מבחוץ; בו בזמן צוות הסדרה מצלם אותם מתוך הבית. הניגודיות המזויפת הזו קיצונית - ממש כמו ההבדל העצום בין כמה הרפאליס עפים על עצמם לבין כמה שהם וצרותיהם מעניינים אותנו כעת.

רפאליס - עונה 2 | HOT VOD ו-NEXT TV

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר