תחקיר "המקור": הסירחון הפוליטי אצל רגב כל כך עמוק שאפשר לטבול בו פעמיים בשבוע

התחקיר שהרימו רביב דרוקר וקשת סגל שחזר את ההצלחה הראשונית באופן מדויק - לכלוכים ושחיתויות מכל טוב • הכי עצוב היום זה לדעת שהתחקיר לא ישנה כלום בהתנהלות נציגי הציבור שלנו • הם כביכול מייצגים אותנו, אבל מרוכזים רק בעצמם

רגב בפאנל בערוץ 14. מתוך תחקיר "המקור" של רשת 13. צילום: צילום מסך רשת 13

המקור - הסודות של מירי רגב 2 | רשת 13, 21:30

מאז יום חמישי מדברים על מירי רגב המון בערוץ 12. יש אייטמים עליה כמעט בכל תוכנית אקטואליה של קשת, מהבוקר ועד הלילה, מרפי רשף ועד "אולפן שישי" ו"פגוש". זה לא קרה מעולם קודם לכן שבערוץ 12 נתנו כל כך הרבה פולו-אפים והתייחסות לתחקיר ששודר בערוץ המתחרה - רשת 13. מה קורה לעזאזל?

יש שיטענו כי מדובר באיחוד כוחות של כוחות האופל כנגד השלטון, יש שיעריכו כי גם ב-12 רוצים להתבשם מניחוחות הרייטינג והסערה התקשורתית, אך האמת היא שהחשיפה של דרוקר היתה בוננזה טלוויזיונית סוחפת צופים, עם עניין ציבורי עצום - כזה שגם שיקולי קרדיט לא משחקים בו תפקיד.

רגב על דמותה ב"ארץ נהדרת". "ככה בונים סטיגמה", צילום: צילום מסך רשת 13

אמש שודר החלק השני בתחקיר של "המקור" על עלילותיה של רגב במשרד התחבורה, ולמרות שסרטי המשך (נגיד, אבא גנוב 2), אף פעם לא טובים כמו המקור שלהם - התחקיר שהרימו רביב דרוקר וקשת סגל שחזר את ההצלחה הראשונית באופן מדויק - לכלוכים ושחיתויות מכל טוב. כי הסירחון הפוליטי אצל רגב כל כך עמוק ורקוב שאפשר לטבול בו גם פעמיים בשבוע.

חששה שתיתפס כ"מפיקת אירועים"

וככה, ב"הסודות של מירי רגב, חלק 2" גילינו איך שרים כמו מאי גולן ושלמה קרעי שולחים לה בקשות על תמרורים ורמזורים או יוזמים פגישות עם קבלנים שצריכים עזרה. גילינו שהיתה לה בעיה עם התמונות שלה מטקס הדלקת המשואות או שהיא לא אוהבת את החיקוי בארץ נהדרת ("על בסיס תוכניות כאלה בונים סטיגמה לדמות"), שאחרי 7 באוקטובר היא חשבה שכדאי להתרחק מנתניהו, ושגם כשבלשכה משחררים סרטון שלה מקבלת מחמאות מרה"מ על ארגון ערב גיבוש קואליציוני - יש לה הסתגויות מכך שהיא תיתפס כמפיקת אירועים ולא מנהיגה.

הכי מעניין היום זה לדעת מה באמת כותבים בימים אלה בקבוצות הוואטסאפ, על רקע חשיפתה של כל הכביסה המלוכלכת של לשכת השרה בפריים-טיים של כל המדינה. אבל הכי עצוב היום זה לדעת שהתחקיר של דרוקר לא ישנה כלום בהתנהלות של נציגי הציבור שלנו. הם כביכול מייצגים אותנו, אבל בעצם מרוכזים רק בעצמם.

כי אם תחקיר "המקור" הוכיח שהנושא שהכי פחות קרוב ללבה של שרת התחבורה הוא התחבורה, ואם מירי רגב היא בסך הכל רק דוגמה אחת להתנהלות של מרבית הפוליטיקאים שיושבים ליד הגה קבלת ההחלטות - הרי שברור שמדינת ישראל דוהרת במהירות מטורפת לקראת התנגשות חזיתית בקיר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר