"אחת מחברות הצוות אמרה לי שהיא פחדה לדבר איתי בזמן הצילומים"

ככה עוד לא ראיתם אותו: משה פרסטר מפתיע בתפקיד דרמטי בסדרה החדשה של כאן 11 "האיש שרצה לדעת הכל" - ומשוכנע שלצופים מחכה הפתעה • "זה יהיה אני, אבל באופן מעורר אימה"

משה פרסטר ב"האיש שרצה לדעת הכל". צילום: באדיבות כאן 11

"כבר שנים רבות אני עושה תפקידים קומיים, לפעמים אני מופיע בפני 50 אנשים במופעי הסטנד-אפ שלי, אבל אף פעם לא עשיתי משהו כזה", מספר משה פרסטר בראיון מיוחד שהוא קיים עם "ישראל היום" לרגל השתתפותו בסדרה החדשה "האיש שרצה לדעת הכל".

סדרת המתח החדשה עלתה השבוע לשידור בכאן 11 והיא משודרת בימים ראשון ושלישי. פרסטר מגלם בה תפקיד דרמטי ומפתיע במיוחד, שהקהל לא ראה אותו מבצע בעבר.

"זה יהיה אני, אבל באופן מעורר אימה", הוא מספר על התפקיד הלא שגרתי שלו, שהוא ביקש לא להרחיב עליו כדי להשאיר את הצופים מופתעים לחלוטין. "בזמן צילומי הסדרה הלכתי ברחוב, ולפתע אחת מחברות הצוות פנתה אליי ואמרה לי שהיא פחדה לדבר איתי בזמן הצילומים.

"אני חושב שבתוך כל קומיקאי טוב נמצא גם שחקן דרמטי טוב, הוא רק צריך שיהיה במאי אמיץ שיסכים להמר עליו - וזה מה שמיכל ויניק (במאית הסדרה; ע"א) עשתה כשהיא החליטה ללהק אותי".

הדרמה הבלשית, המבוססת על הספר בעל אותו השם של דרור משעני, עוקבת אחרי בלש המשטרה רב-פקד אבי אברהם, שלצד החוקרת המנוסה אורנה דניס חוקר מי תוקף נשים בבית מלון, במקביל לחקירה העצמאית שפתח גבר שאשתו היא אחת מקורבנותיו של התוקף. נוסף על פרסטר, בסדרה משתתפים מוריס כהן, נטע ריסקין, אימרי ביטון, עינת הולנד ורבים וטובים אחרים.

פרסטר מספר כי כשקיבל את ההצעה להיבחן לתפקיד, הוא התכונן אליו רבות עם חבר שלו שהוא גם במאי. "זה תפקיד מאוד קשה, אבל ויניק, שהיא במאית מעולה, זיהתה בי משהו. אני מאוד אוהב להיות קומיקאי, וזו לא דמות שאני רגיל לעשות. אני מקווה שהצופים יבינו שהפעם זה לא אני, אלא שאני רק משחק דמות", הוא מוסיף.

משה פרסטר בהשקת העונה הרביעית של "קופה ראשית", צילום: מיכה לובטון

אתה חושב שהתפקיד הזה יפתח עבורך את הדלת לתפקידים מפתיעים נוספים?
"יש נטייה ללהק אותי לקומדיות, אבל אני מרגיש שבסדרה הזו יש משהו שמציג פן אחר שלי. אני מאוד אוהב להיות קומיקאי ולשמח אנשים, אבל אני חושב שבהמשך אנסה ללכת לאודישנים כאלו, בתיאטרון או בטלוויזיה. זה משהו שמעניק לך המון ניסיון מקצועי".

שאלה של אנושיות

אחד מהתפקידים הבולטים של פרסטר בשנים האחרונות הוא זה של מוש ב"קופה ראשית", בן הזוג התלותי של שוני, הקואוצ'רית המתנשאת. ההצלחה האדירה של הקומדיה גרמה לכך שפרסטר מזוהה ברחוב ללא הפסקה. "בחיים לא היה לי דבר כזה, עוצרים אותי המון וזה מפתיע אותי מאוד. זה דבר שסוחף אחריו הרבה אנשים, והגעתי איתו להמון קהלים. אנחנו מתחילים לצלם השבוע את העונה החדשה, ואני בטוח שהצופים ייהנו ממנה".

כשהוא נישא על גלי האהדה הגדולים של "קופה ראשית", פרסטר מבין שהוא בר-מזל בכך שהוא מצליח לשלב בעבודתו קומדיה ודרמה. "ב'האיש שרצה לדעת הכל' אני משתתף בסצנות מאוד קשות. זו סדרה מאוד קולנועית בעשייתה, היא מאוד מוקפדת", הוא מסכם. "יש בה המון אנושיות, ובטלוויזיה של ימינו זה דבר שמאוד חשוב לתת לו מקום".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר