חיים לוינסון על סערת אורי גלר: "יפטרו אותי, אחזור לחיים פשוטים"

העיתונאי ומגיש הטלוויזיה, שתקף בחריפות פנים מול פנים את המנטליסט בזמן שזה התארח בכלל בתוכנית אחרת, התבקש על ידי אופירה אסייג, המנחה שלצידו, להתייחס לסערה שחולל • מה היה לו לומר?

חיים לוינסון על תקרית אורי גלר

אופירה אסייג פגשה היום (ראשון) בבוקר את שותפה לתוכנית "אופירה ולוינסון", העיתונאי חיים לוינסון, כחלק מעבודתם לקראת תוכניתם בשישי הקרוב. במהלך הפגישה בין השניים, הרימה אסייג את המצלמה וביקשה מלווינסון להתייחס לסערה שחולל בעקבות הדברים התוקפניים שאמר לאורי גלר בזמן שזה התארח בתוכנית "חיים ומעיין" ביום שישי האחרון, ששודרה לפני.

העימות בין לוינסון לגלר

הוויכוח בין לוינסון לגלר התפתח כשגלר ביקר את התנהלותו של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בתוכנית "חיים ומעיין" ששודרה, כאמור, לפני "אופירה ולוינסון". "אחד הדברים שמעולם לא הצלחתי להבין זה איך הפכת לשם דבר במדינת ישראל", השתלח לוינסון בגלר בזמן העברת השידור. "ישבתי פה כמה דקות. אין לך שום דבר אינטליגנטי לומר. אתה חולה פרסום, אתה עושה קולות של פאתוס בלי פאתוס. לא יכול לסבול את הלעג והרעש הזה".

הבוקר, כאמור, נפגשו לוינסון ואסייג על מנת לקדם את תוכניתם בשישי הקרוב. במהלך המפגש בין השניים צילמה אופירה את לוינסון וביקשה ממנו תגובה לסערה. "רוצה לומר לך שעשית לי שריפות גדולות עם אורי גלר", העירה אסייג. "אני אסביר לך מה ההבדל ביני לבינך, אופירה", השיב לוינסון. "את יותר מדי עסוקה במה אנשים חושבים. אני מבין אותך כי כבר הגעת לכזה רף של פרסום ומעמד שאת לא יכולה לסגת אחורה. אני לא אכפת לי. זה לא מעניין אותי. מלא אנשים כותבים לי.

אורי גלר, צילום: עופר חן

"אז אל תאהבו אותי... אז מה? אז מה יקרה? הכי קיצוני: יחשבו שאני עיתונאי גרוע, שאני מגיש גרוע, אף אחד לא ירצה לצפות בי, יפטרו אותי. אז מה יקרה? אז אני אחזור לחיות חיים פשוטים. את לא מסוגלת להחזיר את הגלגל אחורה. אני מסוגל, שזה כוח עצום". לקראת סיום הסטורי, אסייג ביקשה לדעת אם יש ללווינסון משהו למסור לגלר באופן אישי. "בוא לתוכנית", השיב לוינסון בחיוך גדול.

אופירה אסייג וחיים לוינסון, צילום: יהושע יוסף, אורן בן חקון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר