הגרסה האמריקנית של "המשרד". צילום: יחסי ציבור

עכשיו זה רשמי: הסדרה הקלאסית חוזרת – אבל לא כפי שהכרתם אותה

ב-NBC הזמינו לעונה מלאה סדרה שתתקיים ב"יקום" של "המשרד", המוקומנטרי המצליח בכיכובו של סטיב קארל שרצה במשך תשע עונות • במה תתמקד העלילה, מי ישחקו בה ומתי היא תעלה לשידור? כל הפרטים

כבר לא יכולים לחכות: לאחר שדווח לפני מספר חודשים על פיתוח של אתחול לגרסה האמריקנית של הסדרה האייקונים "המשרד", רשת NBC הכריזה אמש (רביעי) באופן רשמי כי היא הזמינה עונה ראשונה מלאה לסדרה – ואף חשפה כמה פרטי עלילה כלליים אודותיה.

כפי שדווח בסוף 2023, הסדרה החדשה לא תהיה המשך ישיר לסיטקום המוקומנטרי עם סטיב קארל ועמיתיו, שריצד על המסכים בהצלחה ענקית במשך תשע עונות בין 2005 ל-2013 (והיה בעצמו עיבוד של המקור הבריטי עם ריקי ג'רווייס, ששודר בין 2001 ל-2003). למעשה, מדובר בסוג של ספין-אוף שאמנם יתרחש באותו "יקום" של הסדרה האמריקנית, אך יציג צוות משתתפים (ועובדים, כמובן) חדש לגמרי, בהובלתם של השחקן האירי המוערך דונל גליסון ("הארי פוטר ואוצרות המוות", טרילוגיית "מלחמת הכוכבים" האחרונה), והשחקנית האיטלקייה סברינה אימפצ'יאטורה ("הלוטוס הלבן"). עם זאת, טרם נמסר את מי השניים יגלמו.

אימפצ'יאטורה ב"הלוטוס הלבן", צילום: באדיבות yes

בין הפרטים החדשים שדווקא כן פורסמו, נודע כי העלילה תתרחש הפעם במערכת של עיתון ותיק אך גוסס במרכז ארצות הברית, "שהמו"ל מנסה להחיות עם צוות של כתבים מתנדבים", כך לפי ההודעה הרשמית מטעם NBC. כמו כן, הרשת אישרה כי "צוות ה'דוקו' שהנציח את שלוחת סקרנטון של 'דאנדר מיפלין' (חברת הפצת הנייר מהסדרה המקורית, ד"פ)" יהיה זה ש'יתעד' את הנעשה מאחורי הקלעים של מערכת העיתון הכושל.

צילומי הסדרה החדשה, שגם עליה חתום יוצר "המשרד" האמריקנית המקורית גרג דניאלס, צפויים לצאת לדרך ביולי הקרוב, לקראת השקה מתוכננת ב-2025 בשירות הסטרימינג פיקוק מבית NBC-יוניברסל.

"חלפו יותר מ-10 שנים מאז שהפרק האחרון של 'המשרד' שודר ב-NBC, אך הסדרה הקומית המהוללת ממשיכה לצבור פופולריות ודורות חדשים של מעריצים דרך פיקוק", אמרה ליסה כץ, נשיאת מחלקת התוכן המתוסרט של החברה, עם ההכרזה. "הסדרה החדשה, שמתרחשת ביקום של 'דאנדר מיפלין', מציגה צוות של דמויות חדשות על רקע תפאורה שבשלה לקומדיה רעננה: עיתון יומי".

גליסון ב"מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי", צילום: באדיבות yes
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו