סיפורי האהבה של "האח הגדול". צילום: רשת 13

צפו: "האח הגדול" חוגג את סיפורי האהבה הגדולים בתוכנית

קדימון חדש ששוחרר לקראת העונה החדשה של הריאליטי המצליח של רשת 13 סוקר את מערכות היחסים הרומנטיות שצמחו בבית המתוצפת במדינה • מתי עולים הפרקים החדשים?

ברשת 13 משחררים היום טיזר רומנטי במיוחד לקראת העונה החדשה של "האח הגדול" שצפויה לעלות בקרוב. 

בטריילר הדביק ניתן לצפות בכמה מהתהוויותיהן של האהבות הגדולות ביותר לאורך התוכנית ובזוגות שהולידה, כמו ספיר בורגיל ואברהם אקלום ושחף רז וטליה עובדיה. 

ספיר ואברהם, צילום: רן יחזקאל, מתוך "האח הגדול"

לאחרונה נודע ל"ישראל היום" כי בעקבות המלחמה והחטופים בעזה ייתכנו שינויים מהותיים בעונה החדשה. הקיר ועליו תמונות הפנים של דיירי הבית יוסר, על המסך לא יספרו את הימים של השהייה בבית ובמקום זה יצוין היום בשבוע (יום ראשון/שני/שלישי). עוד נודע כי גם המשימות ותוכן העונה כולה יושפעו אף הם מהאירועים.

טליה עם שחף בבית "האח הגדול", צילום: רשת 13

ברשת אישרו את הפרטים ומסרו: "הפקת 'האח הגדול' עובדת קשה בכדי לעשות עונה רלוונטית שלא מנותקת מהמצב אבל גם נותנת לצופה את חוויית 'האח הגדול' שהוא מצפה לה. כחלק מכך, צפויים שינויים בתוכנית שאת חלקם תוכלו לראות כבר בערב הכניסה לבית".

כזכור, על בימת ההופעה הראשונה של עומר אדם בפארק הירקון, הכריזה רשת 13 רשמית על העונה החדשה. על הבמה עלו בהפתעה 16 דמויות חבושות מסיכת ראש בצורת העין המזוהה עם התוכנית. ברקע נשמע קולו של "האח הגדול" שביקש מכולם: "נא להתנהג בהתאם" ומיד הודיע על כך שהעונה החדשה תעלה בקרוב. לאחרונה נודע כי העונה תעלה לשידור ברשת 13 בחודש יוני.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו