"המחבלים הם בני מוות, לא הנכדים": רזי ברקאי לא חוזר בו

מגיש הרדיו הוותיק התארח בחדשות 13 והגיב לחיסול משפחתו של איסמעיל הנייה: "אנחנו הרגנו סתם" • מאז השידור נוצרה סערה ברשת, וכעת הוא בחר להגיב • השרה לשוויון חברתי מאי גולן תקפה: "רזי ברקאי מהדהד את המסרים של חמאס"

רזי ברקאי. צילום: אריק סולטן

לאחר שטען באולפן חדשות 13 כי "אנחנו הרגנו סתם" את משפחתו של איסמעיל הנייה ועורר סערה ברשת, מגיש הרדיו ופרשן הטלוויזיה רזי ברקאי מגיב ל"ישראל היום": "המחבלים הם בני מוות, לא הנכדים שלהם. וגם השאלה, האם החיסול הזה קרב או הרחיק את שחרור החטופים".

כאמור, ברקאי התארח אתמול (רביעי) בשידור של ערוץ 13, בו אמר: "שלושה בנים ושלושה נכדים גם. שישה חבר'ה שאנחנו הרגנו סתם". בהמשך חברי הפאנל התערבו, בעוד שאחד שאל אותו "אתה יודע את זה?", והשני אמר "אני לא יודע שזה סתם". ברקאי המשיך בשלו וענה "סתם".  

רזי ברקאי, צילום: משה שי

השרה לשוויון חברתי מאי גולן תקפה: "רזי ברקאי הוא שופר עלוב ונרצע שמהדהד את המסרים של חמאס, מצדד בהם, מעלה אותם לשידור ומשווה בין האימהות השכולות שלנו לאימהות של המרצחים הפלשתינים". 

שי גליק, מנכ״ל ארגון ״בצלמו״, הגיש תלונה נגד ברקאי לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו: ״מי שפוגע בחיילי צה"ל בשעת מלחמה, מעליל עלילות דם ולא בודק מול דובר צה"ל חייב להיות מודח מיידית״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר