למרות החרמות על ישראל: פורמט הריאליטי הישראלי נמכר למדינות סקנדינביה

גאווה ישראלית: הזכויות על הפורמט של "זוג מנצח VIP" נמכרו לחברת ההפקות Banijay והוא יופץ במספר מדינות נורדיות, כך לפי דיווח באתר התרבות והבידור "דדליין" • עד כה הוא נמכר ליותר מ-15 ארצות בעולם

לוגו התוכנית "זוג מנצח VIP". צילום: יח"צ

גאווה ישראלית: בצל הלחימה הקשה וגילויי האנטישמיות והשטנה הקשים נגד ישראל, פורמט הריאליטי הישראלי המצליח "זוג מנצח VIP" נרכש לשידור על ידי חברת ההפקות Banijay ויופץ בכמה מדינות נורדיות, ביניהן שבדיה, דנמרק, נורבגיה ופינלנד, כך לפי דיווח באתר התרבות "דדליין", ויעבור אדפטציה לשידור במדינות אלה.

במקביל למכירת זכויות השידור למדינות הנורדיות, הפורמט חודש לעונות נוספות גם בגרמניה רומניה, הונגריה, קרואטיה וסלובניה. עד כה נמכר הפורמט ליותר מ-15 מדינות, ביניהן ברזיל, מקסיקו, הודו ודרום אפריקה מאז עלה לשידור לפני עשור.

אדל ומאצ' זוכים בתוכנית "זוג מנצח VIP" (ארכיון), צילום: אוהד קב

"אנחנו נרגשים שהפורמט המצליח של 'זוג מנצח' ממשיך למשוך קהלי פריים טיים גדולים אל הרשת שלנו ולפרטנרים שלנו בסטרימינג ברחבי העולם", אמר מנכ"ל דורי מדיה גרופ, נדב פלטי, כשחשף את החדשות המרגשות על הרכישה בפסטיבל הטלוויזיה MIPTV בקאן בו הוא לוקח חלק בימים אלה. "ההצלחה שלו כל כך גדולה שגרמניה מפיקה כעת שתי עונות נוספות ואנחנו מתרחבים גם למדינות הנורדיות. התוכנית מעמידה זוגות למבחן ומהפנטת צופים מכל שכבות הגילים המעוניינים לגלות מיהו באמת זוג מנצח".

דנה זרמון ובעלה גיא ביטון ב"זוג מנצח VIP", צילום: מתוך התוכנית

"זוג מנצח VIP" היא תוכנית מציאות ישראלית שעלתה לשידור לראשונה בשנת 2014 בערוץ 10 והחל מעונתה השלישית משודרת ברשת 13. במרכז הפורמט זוגות ידוענים העוברים לגור בווילה ולוקחים חלק בשורה של משימות המעמידה את הזוגיות שלהם למבחן ובודקת את טיב הקשר וההיכרות ביניהם, כשבסופה מוכרז הצמד שהזוגיות שלו שרדה את כל האתגרים. באתר "דדליין" לעומת זאת הפורמט מתואר ככזה שבמרכזו זוגות של ידוענים וגם לא ידוענים. את פורמט הסדרה יצרה והפיקה חברת אבוט המאירי תקשורת והיא מופצת על ידי חברת ההפקות דורי מדיה גרופ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר