צפו: אילה חסון פורצת בבכי בשידור חי

העיתונאית ומגישת החדשות לא הצליחה להסתיר את סערת הרגשות שעורר בה הדיווח על עדותה של החטופה עמית סוסנה שסיפרה שהותקפה מינית בשבי • "היא נלחמה כמו נמרה, זה מצמרר", אמרה בקול חנוק

אילה חסון פורץ בבכי בשידור. כאן 11

אמש (שלישי) היכה גלים בארץ ובעולם הראיון שהעניקה החטופה עמית סוסנה לניו יורק טיימס שבמהלכו חשפה את התקיפה המינית שחוותה בשבי מצד אחד המחבלים שהחזיק בה. מי שהצטרפה לזעזוע ולכאב של רבים בישראל בעקבות דבריה של סוסנה, הייתה מגישת הטלוויזיה אילה חסון שבמהלך תוכניתה "שבע עם אילה חסון" פרצה בבכי כששמעה את פירוט העדות המצמררת מהתקיפה.

אילה חסון (ארכיון), צילום: אורן בן חקון

בתחילת הדיווח הכתבת מספרת לחסון ויושבי הפאנל על שאלות אינטימיות שנשאלה סוסנה על ידי חוטפיה, כבר מספר ימים לאחר החטיפה. "הם מתחילים לשאול אותה על חיי המין שלה, על המחזור שלה", אמרה. בהמשך דבריה של הכתבת היא מתארת את האקט המיני שביצע בה אחד החוטפים. "התקרית הכי חמורה קורית ב-24 באוקטובר, חודש לפני השחרור, עם חוטף ששמו מוחמד, בשעה שעמית נמצאת במקלחת. "'הוא אמר 'תורידי את המגבת'. הוא הושיב אותי על שפת האמבטיה, סגרתי רגליים והתנגדתי, אבל הוא המשיך להכות בי באגרופים והצמיד את האקדח לפנים שלי, ואז הוא גרר אותי לחדר השינה'", ציטטה. במהלך הציטוט של הכתבת מתוך הראיון של סוסנה ניתן לשמוע קולות זעזוע של חסון ברקע.

עמית סוסנה, צילום: אי.פי

בשלב מסוים המצלמה עוברת מהכתבת אל חסון ומתעדת אותה שבורת לב, כשהיא מכסה את פניה בשתי ידיה ובוכה. "הייתי בטוחה שהם עשו לה את זה כבר בארץ", אמרה בקול שבור. "כי הם קרעו ממנה את הבגדים והיא נלחמה כמו נמרה. מה אני אגיד לך? זה מצמרר".

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר