נקלע לסיטואציה: הלם התרבות של כוכב "בוורלי הילס 90210" ב"גולסטאר"

הפרקים בהשתתפותו של איאן זירינג, שמשודרים השבוע ב־HOT, מתגלים בתור קרינג' ברמות שלא נראה שנים • השחקן המבולבל נראה כמי שמתחרט על הכל, ועוד מבלי להבין מילה

איאן זירינג ב"גולסטאר יוון". צילום: באדיבות HOT

יום אחד בהוליווד צלצל הטלפון של איאן זירינג. על הקו, הסוכן שלו עם הצעה מפתה: במקום לגרבץ בחוסר מעש, קח משהו כמו 100 אלף דולר וטוס לשחק כדורגל ביוון עם חבורה של יהודים מפורסמים. הייתי אומר - טעות חייו, אבל הבן אדם כבר עשה טעויות בחייו.

חי על הצלחת העבר וטוחן ריאליטי בכמויות. איאן זירינג ב"גולסטאר יוון", צילום: באדיבות HOT

זירינג ידוע בזכות תפקידו בדרמת הנעורים "בוורלי הילס 90210". אף שהיה אחד מארבעה בלבד ששיחקו בכל עשר עונות הסדרה, אין מה להרחיב על הדמות שגילם - סטיב סנדרס, שהיה עשיר ונודניק, וזכור בתור חבר של ברנדון ולא הרבה מעבר. האמת? סטיב היה הדמות הכי מעצבנת בבוורלי, מעצבן אולי רק פחות מאנדראה הממושקפת.

מאז שנגמרו הניינטיז, זירינג חי על הצלחת העבר וטוחן ריאליטי בכמויות - "רוקדים עם כוכבים", "המתמחה" או תחרות מפורסמים מבשלים. בין לבין התפשט בסיבוב הופעות עם הצ'יפנדיילס, והיום הוא ב"גולסטאר". נמוך מזה כבר יהיה לו קשה למצוא.

איאן זירינג ב"גולסטאר יוון", צילום: באדיבות HOT

הפרקים בהשתתפותו, שמשודרים השבוע ב־HOT, מתגלים בתור קרינג' ברמות שלא נראה שנים. הלם התרבות שחווה זירינג המעודן בנוכחות הגברים הוולגריים של "גולסטאר" זה חומר למחקר אנתרופולוגי. בחור מהוליווד שנקלע לסיטואציה, וסיפר בראיון כי למד מהחוויה כמה מילים בעברית - בעיקר קללות ואיברים בגוף.

לאורך הפרקים זירינג המבולבל נראה כמי שמתחרט על הכל, ועוד מבלי להבין מילה. ברלד חיקה אותו בגסות ("אני הכי גרוע בעולם בהכל"), קובי KS סויסה ניסה למכור לו מכונה לגילוח הביצים, וחמימו נצמד אליו והעליב בעברית שוב ושוב ("איזה גרוע אתה. אם הגעת לפה אתה בטח ישן בקרטון בהוליווד, שבור טוטאל").

איאן זירינג פוגש את תופעת KS ומתחרט שנולד, צילום: באדיבות HOT

זירינג רק בלע רוק, חייך והנהן עם הראש, אח"כ אולץ להתחפש לגמד ולשפוט בתחרות קריוקי, ואלה רק שני הפרקים הראשונים בהשתתפותו. יש אנשים שיעשו הכל בשביל כסף - אבל איאן זירינג שבר שיא חדש של שפל.

"גולסטאר יוון", HOT Real

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר