"כלכלי בלילה" בערוץ 14: המגיש ההדיוט דני רופ והפרשנים שיודעים הכל

כלכלה זה תחום רחב, ומה לעשות - אין מי שמבין בכל כולל הכל, גם לא הפרשנים של "כלכלי בלילה" • מעניין מי יהיה הפרשן הראשון שיאמר: סלחו לי, אני לא מבין בנושא ולכן אני אשתוק עכשיו

רופ והפרשנים שיודעים הכל. צילום: מתוך "כלכלי בלילה", ערוץ 14

כלכלי בלילה עם דני רופ, ערוץ 14, 23:00

כשצופים בדני רופ מגיש כלכלה, אי אפשר להבין אם הוא באמת מבין בכלכלה או רק עושה בכאילו. רופ מגלם בהצלחה את המגיש ההדיוט והמתעניין, ששואל שאלות כלליות ומתרגם שיח כבד לשפת רחוב. ככה הוא מדלג בלי להסתבך בין נדל"ן לבורסה, בין טכנולוגיה לקריפטו, בין ריביות לשבבים ומכוניות. למעשה, רופ מעביר את האחריות למסירת המידע המסובך לפרשני תוכניתו.

מדי ערב מדברים אל רופ ממסכי וידאו שני פרשנים מתחלפים. כלכלה זה תחום רחב, ומה לעשות - אין מי שמבין בכל כולל הכל. גם לא הפרשנים של "כלכלי בלילה", שמחלקים עצות וניתוחים על נושאים אקראיים כמו העלאת הריבית ביפן, עליית מחירי הנפט, תנודות הביטקוין, רכישת דירה וכל עניין שיוזכר בשידור. זה שקוף שלפעמים אין להם שמץ של הבנה בנושא שהם מפרשנים.

רופ, עושה בכאילו, צילום: מתוך "כלכלי בלילה", ערוץ 14

זה נפוץ כיום בטלוויזיה: פרשן פוליטי משמיע דעה מנומקת בענייני כלכלה וצבא, פרשן משפטי נותן ניתוח פוליטי, וחברי פאנל מביעים דעה על הכל - העיקר שישמעו אותם. מעניין מי יהיה הפרשן הראשון שיאמר: סלחו לי, אני לא מבין בנושא ולכן אני אשתוק עכשיו.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר