לעבור מסך בצורה הכי מטומטמת: "גולסטאר" מייצרת טראש נמוך

כל עונה של "גולסטאר" אותו דבר - כמו חופשה שנתית בחו"ל של אותם גברים, שמשפריצים טסטוסטרונים זה על זה עד שמישהו נדלק והולכים מכות • למעשה, ריאליטי הטראש של "גולסטאר" הוא לא תחרות על הישג בלתי מוגדר בכדורגל, אלא תחרות מי מבין המשתתפים ייצא הכי מטומטם

ירון ברלנד ב"גולסטאר". צילום: מתוך HOT

פעם בשנה הגברים הכי שבורים במדינה אורזים מזוודה. הם זורקים פנימה נעלי כדורגל, קפה שחור ומכונת גילוח, עולים על מדים ומפליצים; אחר כך הם מפריחים נשיקה לאישה ומכרטסים טיסה בלי קונקשן לאולימפיאדת הטמטום.

במדינה המארחת (השנה, יוון) הם נכנסים ל"מוּד של מילואים", משחררים בדיחות פיפי־קקי, ושומרים על נאמנות לסיסמה האולימפית של לאט יותר, נמוך יותר, חלש יותר ומטומטם יותר.

סויסה וחמימו בעוד הופעה ב"גולסטאר", צילום: מתוך HOT

כל עונה של "גולסטאר" אותו דבר. כמו חופשה שנתית בחו"ל של אותם גברים, שמשפריצים טסטוסטרונים זה על זה עד שמישהו נדלק והולכים מכות (הפעם, פיצוצים בין רז זהבי ואלירז שדה). בין לבין הם מסתלבטים אחד על השני - על הלבוש, על המראה, על המשקל או על הקריירה - ומתאמצים להמציא פאנצ'ים מעליבים על חבריהם. "מדובר ביו"ר איגוד המטומטמים העולמי", מכנה ירון ברלד כל אדם מלבדו על הסט, ולא בהכרח טועה.

כי למעשה, ריאליטי הטראש של "גולסטאר" הוא לא תחרות על הישג בלתי מוגדר בכדורגל, אלא תחרות מי מבין המשתתפים ייצא הכי מטומטם. להלן אמירות שהושמעו בפרק הראשון: "מרוב שאתה טיפש, אתה משחק פלייסטיישן - אתה נפצע", "מדובר במטומטם, שילך קיבינימט", "אתה נראה כמו נהג מונית", "כמה קלוריות יש בבננה? אני אשאל קוף אחר", "יש לי נוד, אתה מריח?", "מדובר בדרדסבא שלא הלך לו", "קיי אס מותג, ויש ויש". עזבו, אל תנסו אפילו להבין.

ב"גולסטאר" כולם מטמטמים את כולם. ברלד, חמימו, קובי סויסה, אלעד צפני, ג'קי מנחם, דניאל יונה, שייע פייגנבוים והאחרים מתעסקים 24/7 באיך להוציא מישהו אחר יותר מטומטם מהם. ההפקה מסייעת בכך שהיא מלבישה אותם בתחפושות מטומטמות, דוחפת לקצה ומרימה משימות אידיוטיות. בפרק הפתיחה, למשל, ארגנו קרב היאבקות בין יווני מגודל בבגד גוף ופאה של אריה לבין אלעד הגמד (ההוא מ"האח הגדול"), שנתלה לענק על הרגל לפני שהתעופף באוויר. זה מטומטם בדיוק כמו שמדמיינים.

אלעד בקרב היאבקות,

אגב, בפרק 5 יצטרף איאן זירינג (סטיב מ"בוורלי הילס 90210"). מה הוא יעשה שם, חוץ מלצאת פאתט? ספוילר: יגרום לסובבים אותו להיראות מטומטמים, כשיסבירו באנגלית שבורה כי לדעתם דווקא הבחור מהוליווד הוא המטומטם הראשי של העונה.

זה מה ש"גולסטאר" עושה ל"כוכבים" שלה: משלמת להם כסף, מטיסה אותם לחו"ל, ואז עושה מאמצים עילאיים כדי שיעברו מסך בצורה הכי מטומטמת שאפשר. "גולסטאר" מוכיחה שטמטום הוא מחלה מידבקת. התוכנית הזו מייצרת טראש כל כך נמוך, עד שהיא מטמטמת את משתתפיה ושורפת את תאי המוח של צופיה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר