התקופה הקשה של נועה קירל: מה עושה כוכבת כשמפסיקים לדבר עליה?

מפלצת היח"צ הקירלית לא עושה דברים סתם, כידוע • אז כשקירל משמיעה את קולה - תהיו בטוחים שצורך כלשהו מבעבע והעניין מכוון מטרה • גם בחירתה לשווק עצמה במהדורת יום האישה של "אולפן שישי" מאותתת על מהלכים הנרקמים בחדרי חדרים

קירל. צילום: צילום מסך: מתוך "אולפן שישי", קשת 12

לנועה קירל היה קשה בתקופה האחרונה. אתם יודעים, המצב לא משהו - כבר חודשים לא דיברו עליה, לא מלרלרים על מה היא לובשת, לא מתעניינים בחבר שלה ולא כותבים עליה פוסטים. ואיך היא אוהבת כשכל העיניים עליה.

מפלצת היח"צ הקירלית לא עושה דברים סתם, כידוע. אז כשקירל משמיעה את קולה - תהיו בטוחים שצורך כלשהו מבעבע והעניין מכוון מטרה. ובאמת, כל פריים מהכתבה הארוכה עם הזמרת - ששודרה ב"אולפן שישי" - צעק יח"צ בקול חזק וצרוד.

נשיקה עם הבויפרנד, צילום: מתוך "אולפן שישי", קשת 12

קירל הסתובבה לבושה לבן באתר מסיבת הנובה כדי להתרגש ולדמוע, עשתה הסברה בחו"ל והצטלמה עם חטופים ששוחררו; אח"כ ביים הצלם נשיקה חפוזה על השפתיים עם הבויפרנד דניאל פרץ, כדי ששוב נחשוב שהזוגיות הזו היא תעלול של רוברטו. על המסך כתבו "קירל שוברת שתיקה", אולם כהרגלה אין השתיקה מעידה על כלום כי גם כשזאתי מדברת היא איננה אומרת דבר.

יותר מהכול, הראיון עם קירל שידר ניתוק, וחמלה. חמלה על בחורה ששבויה בקונספציית ה-6 באוקטובר ורוכבת על המלחמה כדי לקדם את עצמה ואת סבך האינטרסים העסקיים שלה. "בכל תקופת המלחמה לא הופיעה בפני חיילים", הבהיר הכתב איתי סגל, "עכשיו, זו הפעם הראשונה שהיא עושה את זה - באירוע שארגנה חברת yes , שאימצה את גבעתי". אז באו לצלם כי קירל פרזנטורית של yes, ויש פרסומת חדשה בכיכובה שעולה עכשיו.

מכונת היח"צ בפעולה, צילום: מתוך "אולפן שישי", קשת 12

כבר לא מחויבת לרשת 13

כאמור, קירל לא עושה דברים סתם. אפילו בחירתה לשווק עצמה במהדורת יום האישה של "אולפן שישי" מאותתת על מהלכים הנרקמים בחדרי חדרים.

תוכנית הריאליטי שקירל היתה אמורה להנחות ברשת 13, "סטאר אקדמי", בוטלה לנוכח המצב וכנראה לא תקרה. המשמעות: הטאלנטית שלפני המלחמה היתה מזוהה עם הערוץ הקורס כנראה כבר לא מחויבת מבחינה חוזית לרשת. והנה היא בערוץ 12, סוחטת 17 דקות של ראיון מחבק בתוכנית הדגל של קשת. ושוב דיברנו על נועה קירל. הנה זה עולה לה, טרילילי טרללה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר