הגיוסים ל-i24NEWS ממשיכים: עוד עזיבה בחדשות 13

עד כה נודע כי העיתונאי ניב גלבוע יגיש תוכנית בערוץ החדש שמוקם, וכך גם הכתב אורי קואל • אליהם מצטרפת עכשיו כתבת נוספת, שנוטשת את חדשות 13 לטובת הדסק הכלכלי

ערוץ 13. צילום: גדעון מרקוביץ

ב-i24NEWS מתחילים להרכיב את דסק הכלכלה והצרכנות: ספיר לוי, כיום עיתונאית בחדשות 13 ובעבר כתבת איזור תל אביב והמרכז של וואלה! חדשות, מצטרפת לדסק הכלכלי של i24NEWS ולנבחרת כתבי המהדורה ככתבת צרכנות.

לוי תסיים את עבודתה בחדשות 13, שם הייתה כתבת שטח, מגישת פינות ועורכת משנה. בעבר הייתה כתבת תל אביב ואיזור המרכז בוואלה וסיקרה גם את תחום המשפט. לוי התחילה את דרכה בעיתונות בשנת 2016, אז שמשה תחקירנית וכתבת שטח בתוכנית הבוקר של קשת 12. לוי היא בוגרת תואר ראשון בתקשורת מאוניברסיטת רייכמן.

ספיר לוי, צילום: דניאל בוק

הגיוסים לקראת השקת הערוץ החדש של i24NEWS נמשכים במרץ ועד כה נודע כי העיתונאי ומבקר המסעדות ניב גלבוע יגיש תוכנית וכך גם העיתונאי אורי קואל. בגזרת הכתבים, בערוץ מינו את דור כהן לכתב הצבאי, סיון סיסאי לכתבת התרבות, נדב אלימלך לכתב הפוליטי ולי עייש לכתבת משטרה ופלילים.

ספיר לוי: "אני מודה על תקופה נהדרת בחדשות 13 ומתרגשת להיכנס לתפקיד כתבת הצרכנות בערוץ החדש i24NEWS גאה להצטרף לגוף שדואג לסיקור חדשות ברחבי העולם, מנקודת המבט הישראלית. תודה רבה לפרנק מלול, ישראל טויטו ולאורי בן חיים על האמון". 

ישראל טויטו, מנהל הערוץ בעברית של i24NEWS מסר: "נבחרת העיתונאים של i24NEWS מתרחבת מיום ליום ואני שמח שספיר תהיה חלק ממנה". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר