האמירה החמורה של גיל תמרי: "נתניהו רוצה את כל החטופים מתים"

עורך חדשות החוץ של חדשות 13: "הוא רוצה את כולם קדושים מעונים" • מהליכוד נמסר: "החמאס לא צריך תקשורת אם יש לו את חדשות 13" • מאוחר יותר התנצל תמרי: "מצר על בחירת המילים הלא מוצלחת - מבלי לגרוע מהביקורת הקשה שיש לי על רה"מ, אני לא באמת חושב שהוא רוצה במותם של החטופים"

אמירה חמורה. גיל תמרי. צילום: מתוך ערוץ 13

גיל תמרי, עורך חדשות החוץ של חדשות 13, התבטא היום (ראשון) בחריפות בפאנל בשידור חי בתוכנית "שיחת היום" שמגישה לוסי אהריש. בדבריו, התייחס לדעתו על עמדת ראש הממשלה בעניין עסקאות החטופים. ברשתות החברתיות התעוררה סערה מדברי העיתונאי, ונכתב כי הוא "מסית נגד ראש הממשלה".

"לנתניהו אין באמת תמריץ לשחרר את החטופים, הוא רוצה את כולם מתים מהסיבות שלו, שיהיו קדושים מעונים", אמר תמרי.

 

"צריך לזכור נגד מה הוא יוצא - כנגד הסכם שהסכים ראש המוסד שלו, אדם שהוא שלח ונתן לו את הרשות להסכים לדברים האלה. נתניהו לא רוצה להחזיר בחיים את החטופים, צריך להבין את זה, צריך לקבל את זה".

ממפלגת הליכוד נמסר: "בזמן שראש הממשלה נתניהו כבר שיחרר 110 מחטופינו ופועל למען שחרור כולם גם ברגעים אלה, גיל תמרי בחדשות 13 מעז לומר שראש הממשלה רוצה שהחטופים ימותו. החמאס לא צריך תקשורת אם יש לו את חדשות 13".

"בחירת המילים שלי הייתה לא מוצלחת": ההתנצלות של גיל תמרי // קרדיט: מתוך ערוץ 13

מאוחר יותר התנצל תמרי על דבריו ואמר: "אני רוצה להבהיר משהו. משפט שאמרתי מוקדם יותר באחת התוכניות. אני רוצה לחזור בי. אמרתי שנתניהו רוצה במותם של החטופים. למרות הביקורת המאוד קשה שיש לי על נתניהו והממשלה שלו, ומבלי לגרוע מהביקורת הזאת. בחירת המילים שלי הייתה מאוד לא מוצלחת. אני לא באמת חושב שנתניהו רוצה במותם של החטופים ואני מצר על הדברים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר