בלי סודות: חני נחמיאס אומרת את מה שהאמנים הימנים לא מעזים להגיד

נציגה מעולם התרבות שמעניקה ראיון נוקב בכאן 11 המציגה נקודת מבט שזזה ימינה לאחר 7 באוקטובר הוא לא דבר שרואים בכל יום • המאמי הלאומית שתתה מיץ אומץ

בלי סודות. חני נחמיאס בראיון לכאן 11. צילום: כאן 11

לא בכל יום נותנת נציגה מעולם התרבות ראיון כמו שהעניקה חני נחמיאס ל"שישי" בכאן 11. על רקע היותה עדיין מאמי לאומית וקריאות "מיצי" לבן זוגה הזמר יהודה אליאס - קיבלנו את נחמיאס שולחת מסר חד וברור למחנה שממנו הגיעה, זה שחתם על הסכמי שלום מפונפנים ומסוכנים. נחמיאס צפתה מהדירה שלה בקומה ה-27 אל צומת קפלן וסגרה איתה חשבון כשאמרה: "המחאה שיסעה ופוררה את הביחד". כשהכי קל ללכת רק עם "יחד ננצח", נחמיאס ענתה באומץ שגם ההפגנות על הרפורמה נושאות באחריות.

שתתה מיץ אומץ. חני נחמיאס בראיון לכאן 11, צילום: כאן 11

אבל זה עוד כלום לעומת הדברים שהעזה לומר על רקע עסקת החטופים הלא ממש קיימת כרגע. כאן נחמיאס כבר העזה לומר את מה שאף קולגה לא מסוגל לומר: "בצורה שמציעים לנו עסקה, כרגע אסור לנו לקבל אותה". היא חששה, נזהרה, הבינה שזה לגעת בגחל הלוהט ביותר שיכול לשרוף לה קריירה – אבל הלכה עם מה שאפשר לקרוא לו "בלי סודות".

מה שאף קולגה לא מעז לומר. חני נחמיאס בראיון לכאן 11, צילום: כאן 11

אמנים שזזים ימינה אחרי 7 באוקטובר זה לא דבר נדיר, אבל חני לקחה סיכון גדול במיוחד. שחקנית ראשית שתעלה ערב ערב להצגה "בלוז לחופש הגדול" אל מול קהל של מאות טוקבקיסטים פוטנציאלים שעשויים להפגין נגדה, יודעת שזה עלול להיגמר בסערות באולם. אבל בלי ספק יש לנו כאן אמנית שיצאה טיפה מהקונספציה.

ראיון עם חני נחמיאס, "חדשות שישי", כאן 11

גילוי נאות: הכותב משמש לעיתים פאנליסט בערוץ 14 ובכאן 11

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר