עוזב את רשת 13: ניב גלבוע מצטרף ל-i24NEWS

ל"ישראל היום" נודע כי העיתונאי הוותיק, שהגיש פינה יומית בתוכנית "הצינור", יגיש תוכנית משלו בערוץ החדשות החדש בעברית • גלבוע: "מתרגש מהאתגר החדש"

ניב גלבוע. צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

פרסום ראשון: ניב גלבוע יעזוב את רשת 13 ויגיש תוכנית בערוץ החדשות החדש בעברית של i24NEWS, אשר נבנה בימים אלו ממש – כך נודע ל"ישראל היום". הפרסום מגיע לאחר שמוקדם יותר היום נודע כי דני רופ מצטרף לערוץ 14, שבו יגיש תוכנית לילה כלכלית וישמש גם כחזאי.

הערוץ החדש, שצפוי לעלות לאוויר בחודשים הקרובים, ישדר חדשות מסביב לשעון, כשגלבוע צפוי להגיש בו את אחת התוכניות המרכזיות. ל"ישראל היום" נודע כי גלבוע יעזוב בקרוב את רשת 13, שם הגיש פינה יומית בתוכנית "הצינור" ששודרה לפני המהדורה המרכזית.

ניב גלבוע, ב-2020, צילום: משה שי

גלבוע הוא עיתונאי ותיק הפועל מזה יותר מ-30 שנים, שבעבר היה מגיש בחדשות 10 ואף ניהל את מחלקת הרדיו בערוץ, שהפיקה מבזקים עבור תחנות הרדיו האזורי. בשנת 2017 הוא עבר לתוכנית "אנשים", שם ערך את הריאיון המרכזי – ובמקביל הגיש תוכניות בקשת. בהמשך הוא השתתף בתוכנית הריאליטי "המטבח המנצח" כמתמודד לצד השחקנית חנה לסלאו. בעבר הוא הגיש תוכנית רדיו בימי שישי ברדיו ללא הפסקה. נוסף על כך, יש לגלבוע ערוץ מצליח ביוטיוב ובטיקטוק שלו מיליוני צפיות.

כזכור, רשת i24NEWS הודיעה בחודש שעבר על השקת ערוץ חדשות חדש בעברית, שעתיד לעלות כבר במהלך השנה הקרובה. את הערוץ החדש ינהל ישראל טויטו, לשעבר מנכ"ל חדשות 13, אשר בימים אלו מגייס עיתונאים ואנשי תוכן לערוץ החדש, שאולפניו נבנים במתחם ערוצי i24NEWS שבנמל יפו.

בשיחה עם "ישראל היום" מסר ניב גלבוע: "אני מתרגש מהאתגר החדש ושמח למצוא בית בערוץ חדשות חדש שנבנה בימים אלו. בקרוב אתחיל לבנות את הפורמט של התוכנית החדשה שלי. זה מסע מרתק של התחלות חדשות, ואני מודה ל-i24NEWS על ההזדמנות".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר