על זה להחרים תוכנית? ל"ארץ נהדרת" נותרו כמה פרות קדושות - ועידן עמדי הוא אחת מהן

האם מותר לצחוק על הכל, או שעדיין נותרו כמה נושאים שאסורים לחיקוי ב"ארץ נהדרת"? • ומה לגבי עידן עמדי, צ'אק נוריס הישראלי? מותר כבר לצחוק על הפציעה שלו?

עידן עמדי, הפרה הקדושה של "ארץ נהדרת". צילום: קשת 12

סערה רגעית פשטה ברשת כשנודע על החיקוי הצפוי לגיבור הקדוש בתוכנית ששודרה הערב (שלישי, קשת 12). פוסטים נעלבים הפכו ויראליים וקראו להחרים את הצפייה, כי "אסור לצחוק על גיבור ישראל".

על מה היה כל הרעש? מערכון שבסך הכל הוציא את עידן עמדי בתור הגבר המושלם, כזה שגורם לישראלי הממוצע להרגיש נחות וקטן בהשוואה אליו. כזה שכל הנשים מאוהבות בו. בקיצור, צ'אק נוריס הישראלי.

אורי לייזרוביץ כעידן עמדי ב"ארץ נהדרת", צילום: קשת 12

במערכון המדובר עמד עמדי (בגילומו של אורי לייזרוביץ) ופיזר אהבה ואחדות מתוך מסך טלוויזיה. "תראה מה עשית. גמרת אותנו. בגללך כולנו נראים מעפנים", צעק עליו מהספה בסלון יניב ביטון, ופירורי עוגה על חולצתו.

"אתה יודע לאן העלת את הרף? גם לוחם, גם רגיש, גם זמר, גם 'פאודה'. הכל לקחת לנו. אשתי מסתכלת עליי כאילו אני מחלקת עודפים בגללך. אתה בכלל יודע מה זה להיות בינוני, אתה?"

ביקורת על "תופעת עמדי" או עקיצה סאטירית כלשהי לכיוונו לא היו במערכון, שרק סיפק סטמפה רשמית להפיכתו של עמדי לגיבור האומה. על זה להחרים את התוכנית?

מתברר שעדיין יש פרות קדושות, גם ב"ארץ נהדרת" - ושעידן עמדי הוא אחת מהן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר