"קופה ראשית" זה רק המתאבן: "פינקנו את השופטים ועשינו דברים מיוחדים"

לא רק "קופה ראשית": יניב סוויסה ודניאל סטיופין מביאים את שיתוף הפעולה שלהם לתוכנית החדשה "אוטו אוכל" שעולה היום

הצצה מתוך "אוטו אוכל". באדיבות רשת 13

השחקנים יניב סוויסה ודניאל סטיופין הכירו על הסט של "קופה ראשית", כשגילמו את דמויות הקאלט ניסים שמעוני ואנטולי. הם הפכו לחברים טובים, והחל מהערב יהפכו לצמד כשיתחרו יחד בתוכנית האוכל החדשה "אוטו אוכל" (אחרי החדשות, רשת 13).

"פנו אלינו ואמרו שזו תוכנית בזוגות, ואנחנו כל כך הרבה שנים עובדים יחד ומכירים זה את זה - אז למה לא?" מספר סטיופין. "התלבטנו, והדבר האחרון שחתם את זה הוא כששאלנו את עצמנו מהי המטרה. ברגע שהבנו שאנחנו באים ליהנות, החלטנו ללכת על זה".

סוויסה: "אנחנו לא חסידי ריאליטי. כשקיבלנו את ההצעה לבוא והבנו שאנחנו עושים את זה בשביל פאן וגם כדי להביא את הרעיונות למנות - הסכמנו. אם זה היה ריאליטי הארדקור בסגנון 'האח הגדול', היינו פחות בעניין.

אסף גרניט ורותי רוסו, צילום: רשת 13

"אותי גם מאוד ריגש שאסף גרניט ורותי רוסו ישפטו את האוכל שלנו. אני חייב לציין שממש התרגשתי שם בחלק של הציונים. פתאום אנשים אוכלים את האוכל שהכנת ומבקרים אותו".

יש לכם רקע במטבח?

סוויסה: "אני עבדתי שלוש שנים בחברת קייטרינג של אירועים ורוב הזמן הייתי על הגריל, אבל התנסיתי בכל מיני דברים. ידע יש לי וידעתי למה אני בא, אבל דניאל הגיע לשם כמו נינג'ה".

סטיופין: "כשהייתי בן 16 עבדתי במסעדה בקניון, חתכתי סלטים, אבל אני אוהב לבשל בבית. אני אוהב אוכל ביתי ואני אוהב ג'אנק ואני מאוד אוהב לארח. הבישול הוא חלק מהותי מההנאה בחיים שלי".

הקשר שלכם התחיל ב"קופה ראשית". באיזה שלב הפכתם לחברים?

סוויסה: "לא הכרתי את דניאל לפני ופגשתי אותו בפעם הראשונה בחזרות על הטקסטים".

סטיופין: "חשבתי לא מזמן על איך התחברנו, כי בהתחלה כולם נחמדים, אבל פה ממש קלטנו שאנחנו צמד בסדרה וזה עבד. בכל עונה אנחנו יותר ויותר עובדים יחד ונוצר חיבור שהוא מעבר לקולגות לעבודה. יניב מאוד מצחיק, אתה מרגיש שמישהו כל הזמן עובד עליך, ואני חושב שזה יהיה נחמד שיראו את הביחד של דניאל ויניב, ולא של ניסים ואנטולי".

הדמויות של ניסים ואנטולי יבואו לידי ביטוי גם פה?

סטיופין: "הפוד־טראק שלנו נקרא 'על הסכין', ובחלק מהתוכנית יש גם טועמים - אז בוא נגיד שניצלנו את העובדה שהם אוהבים את הדמויות, פינקנו אותם ועשינו דברים מיוחדים".

סוויסה: "דניאל עלה על רעיון שלפני כל סרביס, לפני שבאים לטעום מהמנה, הוא מחלק מגשים של פירות. ככה הכנסנו אותם לאווירה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר