רוני קובן ניסה בכוח להוציא מרובי ריבלין רפש על נתניהו - ולא הצליח

בפרק פתיחת העונה של תוכנית הראיונות בכאן 11, חוץ מסימון "וי" על התדהמה שאחזה בו בבוקר 7 באוקטובר, לא קיבלנו מהראיון עם נשיא המדינה לשעבר זווית חדשה מהאיש עליו ניתן לומר שלא היה חלק מהקונספציה • הפרק האישי הסתכם בסיפורי סבא חביבים בלבד • לזה הם קוראים בפרומואים "הנשיא בראיון הכי לא ממלכתי"?

פרומו - פגישה עם רוני קובן - עונה חדשה. באדיבות כאן 11

בפרק פתיחת העונה של "פגישה עם רוני קובן" בכאן 11 התארח הנשיא לשעבר רובי ריבלין. הציפייה הייתה לשמוע מנשיא המדינה לשעבר מה הוא חושב מהקומה הגבוהה עכשיו, כשהוא לא מחויב להיות ממלכתי בנוגע לישראל שאחרי 7 באוקטובר, אולי לאן פנינו מועדות, ואיך הוא היה עושה אחרת.

חוץ מסימון "וי" על התדהמה שאחזה בו בבוקר, לא קיבלנו זווית ניתוח מעניינת במיוחד מהאיש שעליו אפשר לומר כי לא היה חלק מהקונספציה. גם הפרק האישי הסתכם בסיפורי סבא חביבים וחימום מחדש של קטע הארכיון ההוא בו מביים ריבלין את התסכול שלו במשחק הגביע של בית"ר (ממש לא שמים לב).

רובי ריבלין מתוך "פגישה עם רוני קובן", צילום: כאן 11

כמתבקש, קובן והכרטיסיות לקחו את השיחה לשבירה שמאלה מבית הגידול של הנשיא לשעבר ובדגש על היריבות עם בנימין נתניהו לאורך הקדנציה. זה היה אמור להיות החלק שבו ריבלין, משחורר מעניבת בית הנשיא, "פותח" על ביבי.

"פוליטיקאי שאצלו הכרת הטוב זה פלקסבילי", פנה קובן לדחוף מסרים מהפוזיציה. "בעוד אתה שמרת על ממלכתיות, לנתניהו ולליכוד כולו אין בעיה לבעוט בממלכתיות לפי שיקולים אינטרסנטיים". כשגם על כך לא קיבל תשובה מספקת, הוסיף קובן דרמה ושאל: "לא היה רגע בשנים האחרונות שבו הרמת טלפון לבנימין נתניהו ואמרת לו 'מה אתה עושה למדינה שלנו?'".

רובי ריבלין ב"פגישה עם רוני קובן", צילום: כאן 11

רובי ריבלין ענה: "כל מה שאני משוחח עם נתניהו זה בין נשיא לראש ממשלה. אני לא חושב שאני חייב דין וחשבון". מילא ההזעה שבהנדסת התודעה, אבל לקרוא לזה בפרומואים "הנשיא בראיון הכי לא ממלכתי"?

"פגישה עם רוני קובן", כאן 11

גילוי נאות: הכותב משמש לעיתים כפאנליסט בערוץ 14 ובכאן 11.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר