עוד לפני ששודרה: הסדרה החדשה של יהודה לוי נמכרה לנטפליקס

"הראש", שתעלה לשידור בחודש נובמבר בקשת 12, תשודר ב-20 טריטוריות מרכזיות של רשת הסטרימינג המצליחה, כולל בארה"ב ובבריטניה • בסדרה מככבים גם יעל אלקנה, תיקי דיין, אור בן מלך, מלי לוי, לונא מנסור ואושרי כהן

יהודה לוי בסדרה "הראש". צילום: צילום מסך קשת 12

"הראש", סדרת הדרמה החדשה של קשת 12 בכיכובו של יהודה לוי שטרם עלתה לשידור, נרכשה לשידור בנטפליקס העולמית.

הסדרה, שהוצגה בבכורה עולמית בפסטיבל מונטה קרלו היוקרתי ושתשודר ב-12 בנובמבר, תעלה ב-20 טריטוריות מרכזיות של רשת הסטרימינג המצליחה תחת השם "Trust No One", כולל בארצות הברית ובבריטניה.

הפוסטר הבינלאומי של הסדרה "הראש", צילום: באדיבות קשת 12


לוי מככב בסדרה כראש השב"כ, שעובר חודש מטלטל בחייו המקצועיים והאישיים, שבמהלכו מתגלה ההדלפה החמורה ביותר בתולדות הארגון, מה שמוביל אותו לחשדות כלפי כל הסובבים והקרובים אליו. בסדרה מככבים גם יעל אלקנה, תיקי דיין, אושרי כהן, אור בן מלך, מלי לוי, אמיר בנאי, אימרי ביטון, לונא מנסור וגיא עמיר. היא נוצרה על ידי רון לשם ("אופוריה"), דניאל אמסל ("כפולים"), עמית כהן ("תא גורדין") ואופיר לובל ("ארץ נהדרת") – שגם ביים אותה.

אבי ניר, מנכ"ל קבוצת קשת, אמר: "זו סדרה שהיא פרי עבודה מאומצת ורבת שנים של מחלקת הדרמה של קשת בראשות קרני זיו, היוצרים וצוות שחקנים מעולה. אני שמח שאחרי השידור בקשת 12, יוכלו גם צופי נטפליקס ברחבי העולם ליהנות מאחת מסדרות המתח הטובות והמקוריות שנוצרו כאן".

כזכור, רק בשבוע שעבר נודע כי נטפליקס רכשה לשידור סדרת דרמה ישראלית נוסף" משמר הגבול", בכיכובם של בן סולטן, שלום מיכאלשווילי, נועה אסטנג'לוב ועוד. הסדרה מתמקדת בנער פרוע מבת ים שמחליט להתגייס למג"ב כדי לסגור חשבון עם ערבים מיפו איתם הסתבך, שמגלה במהרה שהוא לוחם ושוטר מוצלח – מה שמחבל בתוכניות שלו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר