20 שנה לאחר שירדה מהמסכים: האם "באפי ציידת הערפדים" חוזרת?

סדרת הפנטזיה המיתולוגית מתעוררת לתחייה עם סיפור חדש לגמרי ובכיכובם של כמה מהשחקנים המקוריים ששבים לגלם את הדמויות המוכרות והאהובות • אבל יש טוויסט, ואלו הם כל הפרטים

"באפי ציידת הערפדים". צילום: 20th Century Fox Television

20 שנה בדיוק אחרי שירדה מהמסכים, הסדרה המיתולוגית "באפי ציידת הערפדים" מתעוררת לתחייה עם סיפור חדש לגמרי - ובכיכובם של כמה מהשחקנים המקוריים ששבים לגלם את הדמויות האיקוניות שלהם.

הטוויסט: לא מדובר בסדרת טלוויזיה חדשה או בסרט קולנוע, אלא דווקא בתסכית (תוכנית רדיו עלילתית) שיושק בשירות הפודקסטים והספרים הקוליים Audible ב-12 באוקטובר.

העלילה של "Slayers: A Buffyverse Story" מתרחשת 20 שנה אחרי פרק הסיום של "באפי" ותתמקד בספייק - הערפד הרצחני שבסופו של דבר הפך את עורו ועבר לצד של הטובים. לפי התקציר הרשמי של התסכית, ספייק יגלם מעין סוכן סמוי בלוס אנג'לס, "שמשכנע את כוחות האופל שהוא חזר לדרכיו המרושעות. אבל כשסיפור הכיסוי שלו נחשף על ידי אינדירה בת ה-16, ספייק שוב מוצא את עצמו על תקן בייביסטר, ונתקל בקוטלת ערפדים ותיקה (קורדליה) שמגיעה מממד אחר שבאפי מעולם לא התקיימה בו. קורדליה מבקשת את עזרתו של ספייק במאבק נגד נבלית שמשליטה טרור בעולם שלה - נבלית שמתגלה כאהובתו הישנה דרוסילה".  

ג'יימס מרסטרס בתפקיד ספייק ב"באפי ציידת הערפדים", צילום: יוטיוב

החדשות הטובות והמפתיעות הן שהשחקן ג'יימס מרסטרס חוזר לשחק את ספייק, הפעם אמנם רק מול המיקרופון ולא מול המצלמות, ואליו מצטרפים השחקנים שגילמו בסדרה המקורית את קורדליה (כריזמה קרפנטר), דרוסילה (ג'ולייט לנדאו), אניה (אמה קולפילד), טארה (אמבר בנסון), ג'יילס (אנתוני הד), ג'ונתן (דני סטרונג) וקלם (ג'יימס צ'ארלס לירי). מתרגשים?

"באפי ציידת הערפדים". צילום: 20th Century Fox Television

יצוין כי אף ששביתות התסריטאים והשחקנים בהוליווד אינן משפיעות על תחומי התסכיתים והפודקסטים, יצוין כי "Slayers" נכתב והופק לפני תחילת השביתות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר