סתיו קצין. צילום: אורן בן חקון

הרבה דיירים שנאו את סתיו, וזה היה המזל הגדול שלה

כוכבת "האח הגדול", סתיו קצין, שאלה את ערן סויסה כבר לפני שנה איך היא יכולה להגיע לתוכנית • למרות שהוא לא ענה לה, היא הצליחה לפלס את דרכה ולהפוך לדבר הגדול של העונה • לקראת הגמר הגדול יש לו הרבה פרגונים עליה, אבל גם ביקורות • מהו בעצם הסיפור של סתיו?

ב-3 בנובמבר 2022 קיבלתי הודעת וואטסאפ ששואלת: "איך אני נכנסת לאח הגדול?". הכותבת היא סתיו קצין, ששמורה לי בטלפון תחת "סתיו 'היפה והחנון'".

לא הגבתי לה, אבל זה לא מה שמנע מסתיו להגיע לעונה ולהיות הכוכבת הגדולה שלה.
תאהבו או לא, סתיו היא אחד הליהוקים הכי טוב בתולדות הפורמט, אבל עוד לפני הפרגון, קודם הביקורת, ויש לא מעט.

המונולוג של סתיו קצין // מתוך התוכנית

בעולמה של סתיו המטרה מקדשת את האמצעים, ובדרך למיליון רומסים כל אחד בלי לעבור על חוקי הבית. אם היו לי ילדים, היינו צופים בה רק כדי להסביר להם איך לא להתנהג.

אבל לא הגענו ל"האח הגדול" כדי לעבור סדרת חינוך. איך אמרה המלהקת בראיון אצלי? "אנחנו ב'האח הגדול', לא בבית הנשיא", והיא צודקת.

הרבה דיירים חושבים שהם מגיעים מוכנים לתוכנית ודווקא הם מתרסקים רגע אחרי שנכנסו, וזה לא הסיפור של סתיו. היא ירדה במדרגות נחושה ומוכנה, סימנה את הדיירים זה אחר זה ושלחה אותם הביתה. כל מפגש שלה עם כל דייר בכל רגע נתון הסתיים באירוע רב נפגעים.

מתוך הוואטסאפ של סויסה

המזל הגדול שלה הוא שהיו דיירים גרועים ממנה - אלימים, בריונים ורעים, שעשו הכל כדי להדיח אותה, ומצאו את עצמם צופים בה מהבית. השנאה שלהם כלפיה היא זאת שגרמה לי ולעוד הרבה מאוד צופים לחבב אותה, וזה הזמן להזכיר את סצנת הפן המפורסמת וקורעת הלב.

סתיו באה לשחק, ובהיבט הזה היא עשתה את זה הכי טוב שיש, וגם כשנדמה שראינו אצלה הכל, היא הצליחה להפתיע כל פתיבר מחדש. מעבר למשחק קיבלנו גם אשה חזקה בוורוד, דעתנית ועקשנית, שלא תתן לאף אחד להפיל אותה.

היא עצבנה, ריגשה והצחיקה, ואם לסכם את העונה הזאת בשלוש מילים, הן יהיו "המופע של סתיו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו