"העולם יהיה טוב יותר כשתהיה בכלא": כוכב "מופע שנות ה-70" נשפט ל-30 שנות מאסר

דני מסטרסון ייכנס למאסר ממושך בעוון עבירות מין קשות • ביום חמישי האחרון נגזר על השחקן עונש בשל שני מעשי תקיפה מינית שביצע לפני כשני עשורים • השופט יקבע אם יישפט לתקופה ארוכה אף יותר • אחת המתלוננות: "הלוואי והייתי מדווחת עליו קודם לכן למשטרה"

"מופע שנות ה-70". צילום: יח"צ

דני מסטרסון, כוכב הסדרה הפופולרית "מופע שנות ה-70'", נשפט ל-30 שנות מאסר עד מאסר עולם בעוון עבירות מין קשות. ביום חמישי האחרון נגזר על השחקן עונש מאסר ממושך בשל שני מעשי תקיפה מינית שביצע לפני כשני עשורים.

על פי סוכנות הידיעות AP, מסטרסון, בן ה-47, ישב בבית המשפט לבוש בחליפה בעת הקראת גזר דינו ולא הגיב. המשמעות של גזר הדין היא שזמן המאסר הקצר ביותר שירצה הוא שלושה עשורים, כאשר שופט יקבע אם יישפט לתקופה ארוכה אף יותר.

דני מסטרסון, צילום: אי.פי

קודם לכן, הקשיבה שופטת בית המשפט העליון בלוס אנג'לס קרליין פ.אולמדו להצהרות מפי שתי הנשים הנאנסות אודות התקיפה והטראומה שסבלו בעקבותיה, בשל זיכרונותיהן המטרידים מאותם אירועים. "כאשר אנסת אותי גנבת ממני", אמרה אחת הנשים כאשר בית המשפט קבע כי נאנסו בשנת 2003 על ידי הכוכב דאז. "זו משמעותו של אונס", הוסיפה, "גניבה של הנשמה". עוד אמרה: "אתה פתטי ומופרע. העולם יהיה מקום טוב יותר כשתהיה בכלא".

המתלוננת השנייה, שנקבע כי נאנסה על ידי השחקן, אמרה בבית המשפט: "(הוא) מעולם לא הביע ולו גרם של חרטה על הכאב שהוא גרם. ידעתי שמקומו מאחורי סורג ובריח למען בטיחותן של כל הנשים שהוא בא במגע עמן. אני כל כך מצטערת וכועסת. הלוואי והייתי מדווחת עליו קודם לכן למשטרה".

יש לציין כי נושא מעורבותו הרבה של מסטרסון בכנסיית הסיינטולוגיה, והיותו דובר חשוב, מפורסם ומשמעותי שלה, נידונו רבות במשפט. בעת מעשי האונס היו שלוש הקורבנות חברות בכנסייה.

מסטרסון בבית המשפט ב-2020, צילום: רויטרס

כזכור, מסטרסון, מכוכביה הבולטים של אחת הסדרות הקומיות האהובות והמצליחות של סוף שנות התשעים ותחילת שנות האלפיים, הואשם בשנת 2020 בכך שאנס ותקף מינית שלוש נשים בביתו אשר בגבעות הוליווד בין השנים 2001 ל-2003.

בדצמבר האחרון משפט נפסל, לאחר שחבר המושבעים לא הצליח להגיע להסכמה לאחר כשבועיים של דיונים. בחודש מאי האחרון, לאחר שהתחדש משפטו, הורשע מסטרסון באשמת אונס של שתיים מהנשים. באשר למקרה השלישי, שאירע לכאורה בנובמבר 2001, לא הצליח חבר המושבעים להגיע להכרעה.

ארה"ב: החל משפטו של הארווי ויינשטיין

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר