מצמרר ומרגש: כל הכוכבים הבינלאומיים שישתתפו בסדרה על אנה פרנק

שורה של שחקנים מוערכים יככבו במיני סדרת הדרמה העלילתית "אור קטן" (A Small Light), על סיפורה של הנערה היהודייה שנספתה בשואה ועל האנשים בחייה שניסו להצילה • אלו הם חברי הקאסט המפורסמים שייכנסו לנעליהם של הדמויות ההיסטוריות • מי תשחק את אנה?

"אור קטן" , צילום: יח"צ דיסני, נשיונל ג'אוגרפיק

אנה פרנק - הסיפור שלא הכרתם: ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק ושירות דיסני פלוס ישיקו ב-1 במאי את מיני סדרת הדרמה ההיסטורית "אור קטן" (A Small Light), שתגולל את סיפורה של הנערה היהודייה שנספתה בשואה - וכל זאת מכיוון קצת שונה.

• הישג עצום לתאגיד: "המפקדת" ו"קופה ראשית" מגיעות לנטפליקס

"אור קטן", צילום: יח"צ דיסני, נשיונל ג'אוגרפיק

השחקנית האנגלייה בל פאולי ("תוכנית הבוקר", "המודיע") תגלם בסדרה, שצולמה בשנה שעברה באמסטרדם ובפראג, את התפקיד הראשי של חיס; לייב שרייבר ("ריי דונובן") ישחק את אוטו פרנק (מעסיקה של מיפ שביקש ממנה להגן על משפחתו - והיחיד מבני המשפחה ששרד את השואה); אמירה קסאר ("חוזה מסוכן", "קרא לי בשמך") תהיה אדית פרנק - אמא של אנה.

לייב שרייבר כריי דונובן, צילום: באדיבות yes

ג'ו קול ("כנופיית ברמינגהאם", "כנופיות לונדון") ישחק את יאן חיס - בעלה של מיפ; השחקן-במאי הגרמני ממוצא יהודי (ודובר העברית) דניאל דונסקוי ("הכתר", "ברברים") ייכנס למגפיו של איש המודיעין הנאצי קרל זילברבאואר - מי שפיקד על מבצע המעצר של משפחת פרנק; ואילו השחקנית הבריטית בת ה-17 בילי בולט תגלם את אנה עצמה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Billie Boullet (@billieboulletofficial)

הסדרה, שהופקה בשיתוף אולפני קשת, תתמקד למעשה באזרחית ההולנדית וחסידת אומות העולם מיפ חיס, שסייעה להחביא את אנה ובני משפחתה מפני הנאצים באמסטרדם. מיפ היא בעצם זו שמצאה את היומן ואת כתבי היד של אנה לאחר שנתפסה, ומסרה אותם לאביה, אוטו פרנק, שהוציא אותם לאור.

ההודעה על מועד השקת הסדרה התקבלה אתמול (רביעי), 15 בפברואר - יום הולדתה של מיפ חיס, אשר הלכה לעולמה ב-2010 בגיל מאה.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר