לאחר החשיפה על אבי חימי: אילה חסון התראיינה לתוכנית טלוויזיה - ופרצה בבכי

על רקע הסערה סביב הטענות על התנהגותו הבלתי הולמת של יו"ר לשכת עורכי הדין, העיתונאית הוותיקה השתתפה בתוכנית "חמש" וסיפרה: "גם אני חוויתי תקיפה בתור ילדה" • היא הדפה את טענותיו של חימי לפיהן הוא לא עבריין מין וטענה: "הוא יודע למה הוא התפטר"

אילה חסון (ארכיון), צילום: אורן בן חקון
"אני מדברת בתור ילדה שעברה תקיפה": על רקע חשיפתה העיתונאית על התנהגותו הלא הולמת של יו"ר לשכת עורכי הדין אבי חימי, אילה חסון השתתפה היום (רביעי) בתוכנית "חמש" עם שרון גל ופרצה בבכי בזמן השידור כשסיפרה על חיבורה האישי לנושא. "הוא יודע למה הוא התפטר. הוא רוצה שירחמו עליו, שיגידו שעכשיו צריך לסלוח לו ושיניחו לכל המקרים. יש אינספור עניינים שקשורים בו בתחום של נשים", טענה במהלך השידור. "החייתיות הזו בכל דבר - זה כן ביבי זה לא ביבי - אנשים פשוט ירדו מהפסים. חיות טרף. "אולי היא לא גאונה, אולי היא מתאימה להיות שופטת, אולי לא. היא אמרה לי 'אני לא רוצה לדבר על זה', בניתי חיים. אני חטאתי ושכנעתי אותה ועכשיו לא מפסיקים לבוא בהאשמות. תגידו, איבדתם את זה? ירדתם מהפסים? תתביישו".
עורכת הדין מכחישה שהייתה הסכמה, יו"ר לשכת עורכי הדין, אבי חימי (ארכיון), צילום: יוסי זליגר
הסערה החלה שלשום, כאשר חסון חשפה בתכניתה כי ראש לשכת עורכי הדין אבי חימי ביצע לכאורה מעשה מגונה במהלך שיחת וידאו עם עורכת דין שביקשה ממנו המלצה למינוי לשופטת כך אכן עשה. יושב ראש לשכת עורכי הדין התראיין אתמול לערוץ 12 בתגובה לפרסום, וטען כי בין השניים התנהלה מערכת יחסים רומנטית ארוכת שנים. מנגד, גם עורכת הדין שברה שתיקה, וטענה: "לא הייתה הסכמה".טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר