לא רק עירית ענבי: המגיש לשעבר של הגרלת הלוטו תובע את מפעל הפיס

יזכה בפיס? יואב צוקר הגיש תביעה על סך מיליון שקלים בטענה שמפעל הפיס סיים את העסקתו ללא פיצויים וללא הודעה מוקדמת • "החלטתי להילחם על הזכויות שמגיעות לי", הוא הודיע

הגרלת הלוטו, צילום: יהושע יוסף

מגיש הגרלת הלוטו לשעבר, יואב צוקר, הודיע היום (שלישי) על החלטתו לתבוע את מפעל הפיס על סכום של מיליון שקלים בטענה שסיימו את העסקתו ללא פיצויים וללא הודעה מוקדמת. בכך מצטרף צוקר למגישה עירית ענבי שפוטרה מהגשת ההגרלה ותבעה גם את הפיס.  

"לאחר 21 שנות עבודה, בהן הנחתי את הגרלות הלוטו (יחד עם חברתי עירית ענבי), מצאתי את עצמי מפוטר ממקום העסקתי בבושת פנים, ללא כל סיבה מוצדקת ותוך שינוי ההבטחות שקיבלתי ממפעל הפיס", הוא הסביר.

"מפעל הפיס ניצל את כוחי". יואב צוקר, צילום: קוקו
יותר מ־30 שנה בלוטו. עירית ענבי, צילום: אריק סולטן

"מפעל הפיס ניצל את כוחי, התנהל עמי בחוסר תום לב ולמרות היותו גוף ציבורי, התנהג כלפי בצורה לא מכובדת ולא תרבותית. רמס את זכויותיי וסיים את ההתקשרות בינינו באמצעות התקשורת, בצורה בזויה ופוגענית, לא הגונה וכוחנית, ללא פיצויים וללא הודעה מוקדמת", הוא אמר.

"החלטתי להילחם על הזכויות שמגיעות לי, ומגיעות לכל עובדי תעשיית המדיה והתקשורת, שמקדישים את השנים היפות ביותר שלהם מאהבה למקצוע, ובסופו של דבר מנוצלים כמה שאפשר, ואז נזרקים ממקום עבודתם ללא פיצויים, ללא זכויות סוציאליות וללא טיפת כבוד", סיכם צוקר. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר