בואו נודה על האמת, גם ככה חודש מונדיאל הוא לא תקופה לטלוויזיה מעיקה לצופים. בעוד שמשדרי האקטואליה עוד לא ממש הבינו את זה וזורמים עם הפוליטיקאים שממשיכים להתכתש על ממשלה, בנטפליקס יש כרגע יצירה אסקפיסטית שאפשר לגמוע בכיף בין המשחקים: "פפסי, איפה מטוס הקרב שלי?".
מדובר בדוקו בן ארבעה פרקים על ההשלכות של מלחמת קוקה קולה ופפסי, ועל טרלול מהנה שנבע ממבצע פרסים שהשיקה ענקית הקולה והסוכרת.
מה הסיפור? זוכרים את מבצעי "טרופית" ומקלות הארטיק באייטיז? אז פפסי עשתה אותו הדבר בניינטיז והזמינה את הצרכנים לשתות כמה שיותר פחיות, ולזכות במרצ'נדייז כמו חולצות, כובעים, אופניים ומטוס קרב אמיתי של הצבא האמריקני. התשורה האחרונה היוותה כמובן גימיק הומוריסטי כדי שהפרסומת תצא מגניבה, קוריוז שהיה אמור להישאר כזה - אבל נער אמריקני אחד החליט שהוא הולך על הג'קפוט.
אמרתם שאם אוספים מספיק תוויות פפסי מקבלים מטוס קרב שיכול להוריד פצצות? פצצה, תנו לי אותו.עזרה לו העובדה שהפרסומת לא כללה הערות משפטיות - והנה לכם התביעה הייצוגית (אבל האישית) המטורפת בהיסטוריה.
מבלי לעשות ספוילרים לאיך זה נגמר, הוא הגיע למצב של ראש בראש רווי יצרים וטרלול עם תאגיד אמריקני שלא הבין מאיפה הטייס הזה נחת עליהם. כדי ליהנות מכל ארבעת הפרקים, הסדרה מביאה לשחזור האירוע את כל האשמים: אנשי הקריאייטיב של משרד הפרסום שהגו את הרעיון, בכירי פפסי שחיבלו בפרסומת, וכמה מהדמויות האגרסיביות שליוו את הנער במטרה לשים את היד על מכונת מלחמה של 35 מיליון דולר. אה, ואת סינדי קרופורד הפרזנטורית. מומלץ.
