"חתונמי" - הגרסה הקלילה: "הקבוצה" היא עוד ריאליטי שידוכים בנאלי

למרות ההתלהבות, התוכנית החדשה של קשת 12 לא המציאה שום גלגל • אין לה חוקים מסובכים ולא השקעה מוגזמת • הצלחתה תהיה תלויה בבעיות הנפשיות של משתתפיה

רוזנבלום ב"הקבוצה" , צילום: קשת 12

12 רווקים ורווקות, יפים ויפות, צעירים וסטרייטים, מככבים ב"הקבוצה", הריאליטי החדש שהושק אמש בקשת. החוקים פשוטים: המשתתפים יתבודדו בדירות מצולמות, במשך שבוע יפלרטטו זה עם זו דרך טלפונים (בלי לחשוף את המראה שלהם), ולבסוף ייפגשו במקום מבודד וינסו לבחון אם הלהט מייצר חיבור פיזי ורומנטי.

הכל תלוי בשריטות. "הקבוצה", צילום: קשת 12

"האם אפשר להתאהב במישהו שמעולם לא פגשתם?", שאלו במחלקת הפרומו של קשת, כאילו הם חיים בעבר, כאילו מעולם לא צפו ב"המתחזים", ב"קאטפיש" או בכל דוגמה רלוונטית אחרת. למרות ההתלהבות, "הקבוצה" לא המציאה שום גלגל, אין לה חוקים מסובכים ולא השקעה מוגזמת (כמו בניסיון הקודם של יורם זק, "2025"). הפעם, "הקבוצה" תקום ותיפול בהתאם ליכולות הפלרטוט והשריטות הנפשיות של משתתפיה.

חיים בעבר. "הקבוצה", צילום: קשת 12

"הקבוצה" רוצה להיות הגרסה החדשה והקלילה של "חתונמי", וחלק מהדמויות הזדרזו להשוות בין התוכניות. המנחה עידו רוזנבלום רמז כי צפויות התאהבויות, בניסיון להשאיר אותנו דבוקים למסך, אבל בינתיים קשה להבדיל מי הוא מי, והכל מתקדם בבנאליות נקייה ומתקתקה.

דווקא דרמות, ריבים ומשברים - אם יתפתחו בפרקים הבאים - הם אלה שאמורים לייצר את העניין האמיתי. ההצלחה תימדד לא לפי חיבורים מוצלחים או חתונות, אלא לפי החיבור של הצופים וגובה הרייטינג - כי אהבה זה לא הכל.

"הקבוצה" - פרק הבכורה, קשת 12, 21:15

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר