לפעמים בחיים יש דברים שמתקדמים לאט, אפילו מאוד לאט, וצריך לקבל את זה. להיות סבלניים ולהמתין. דברים טובים זקוקים לזמן כדי להתבשל, כדי לצמוח - וזה בוודאי נכון לגבי סדרות טלוויזיה. "בוגד" היא דוגמה לסדרה שמתקדמת בקצב איטי, אבל ממש איטי. היא חושפת פרטי מידע בקמצנות - וככה בונה לאיטה את המתח והדרמה. רוצה לומר, פרק הבכורה אמנם לא מסביר את כל הסיפור, לא מציג בוגד מובהק, וגם לא מעמיק את אפיון הדמויות. עם זאת, הפרק כן מפזר רמזים על גבי רמזים, מסמן חשודים ומייצר מתח. המון מתח. כזה שמשאיר את הצופה מבולבל, אך מרותק.
"בוגד" היא הפקה מושקעת של HOT, שיצרו רון לשם ועמית כהן וביים אסף פולונסקי. הפרק הראשון, שזמין מאתמול ב-VOD, מתאר היעלמות של מטוס שהמריא מנתב"ג להודו יחד עם כל נוסעיו. ליאור אשכנזי מגלם איש שב"כ בגמלאות, שאיבד את ראייתו בפעילות מבצעית וכעת הוזעק לסייע בחקירה, כיוון שבין הנעדרים גם רעייתו וילדיו. מפקדת המבצע, אורנה בנאי, מצמידה לאשכנזי את הסטאז'ר עוז זהבי, ויחד ינסו לפצח את הפרשייה ואת הסודות שמסתירים נוסעי הטיסה האבודה.
החשיפה האיטית של הסיפור, פיזור הרמזים המטעים, הצפתן של תיאוריות שגויות - הכל טריקים ידועים של הז'אנר על מנת להעצים את התעלומה, ו"בוגד" נעזרת בכולם כדי למגנט אליה צופים. יחד עם זאת, כדי להתרומם באמת היא צריכה בקדמת העלילה דמויות עוצמתיות ומסתוריות בעלות סודות מטלטלים, ובכיוון הזה מורגש בינתיים מחסור.
דרך חשיפת הסודות של הדמויות האחרות ינסו הגיבורים לפענח עם הצופים את ההיעלמות המסתורית של הטיסה. האמת, יש הרבה דרכים לפצח היעלמויות מטוסים (כמו בסדרות "מניפסט" או "אבודים"), אבל מעט מאוד מהן אמינות ודרמטיות. האם "בוגד" תצליח להרכיב בהצלחה את כל חלקי הפאזל שלה? התשובה תתקבל לאט לאט.