"האח הגדול": מרק צ'יפס ועצמות, רקטות וריבים על המקלחת

פרק ממלא מקום נוסף עבר על מסכינו: עזיבה של עוד איזו אחת, התנגחויות גנריות וריב על תחליב הרחצה המלטף • זכרו: לפעמים פרקי הדחה הם סתם פרקי הדחה

וזה חוק בלי סעיפים. בר

עם האזעקה בנווה אילן, התפלחה הדרמה האמיתית לבית "האח הגדול", כשהאח נאלץ לעדכן את הדיירים במבצע של רמי לוי שמתחולל בחוץ, משהו שקשור לעלוּת השחר (השוקולד). ואז, ב"משדר ההדחה במתכונת שונה" ששודר אמש, ההר הדיח את דנה, יותר אורחת לרגע מאשר דיירת קבע. בשבועיים שלה בבית, דנה הספיקה אולי יום בחייה; לעגוב אחר דניאל, להתבאס על דוד במטבח, לעשות ציפורניים ולהכין את הקרקע לעימות גדול בין בר לטליה בגלל תור למקלחת. לפעמים פרקי הדחה הם סתם פרקי הדחה.

מרק צ'יפס ועצמות ומתחילים. אולי בגלל המצב הביטחוני שלא אפשר ודאות לשידור, הפרק נערך בשיטת הטלאים: רגע אחד רואים את טליה בבלוז יום הולדת, אחר כך עוברים לפריים נוסף ממשולש שרין־שחף־משה שנמתח עם עוד מאותו דבר, עקיצות על תקרית הקציצות של שחף, מסוק, תקציב וריב. אגב, מרוב השידורים החוזרים של הריבים בישיבת התקציב, הצופה הממוצע כבר מאבד קשב למילים שנאמרות והדיירים יכולים להצטייר כמו בהזיה, למשל, גברת ומר מסדרת ספרי הקאלט לילדים: מר דל לקטוז משליך על גברת טונה, אדון קולה ומר קמח מתערבבים, גברת עוף ומר מערוך, הבנתם. זה יכול להיות גם אחלה מנגנון הסוואה למי שנמאס לו לצרוך עימותי ריאליטי שמשודרים בטלוויזיה, אבל מחויב להם.

מרק צ'יפס מישהו?,

בכל מקרה, בואו נישאר רגע עם מר דוד־קדרה (להלן דוד) וגברת בר־כוח (להלן בר). דוד באמת בא עם רצון טוב להאכיל אבל יוצא לו, איך לומר, לא בדיוק מנת אודישן ל"מאסטר שף". אחרי פדיחת עיסת האורז והפרגיות, מה נסגר עם המרק צ'יפס ועצמות ברוטב עגבניות שלו? "אולי זה יהיה טעים", הוא מנסה לשכנע את עצמו עם תקווה בלב. בר־כוח, דיירת רעבה, שחיה על תקציב בסיסי בלבד ואחת שאומרת, יצאה בנביחות חסרות רסן על מר קדרה כי הוא גמר את כל תפוחי האדמה בבית שיועדו לצ'יפס, והכין מהם קדרה לא ברורה וחשודה כלא אכילה רק מהמראה שלה הלא אינסטגרמי בעליל. בר ריסקה את דוד, עד שהצטער שנכנס לבית. דוד בתמימות ובבומריות נוגעת ללב באמת לא הבין את הקונספט של התוכנית, ובר מצידה, כמו ראש ג'יהאד, ספק הודיעה ספק איימה עליו ש"אם אתה רואה עגבנייה, אתה שואל".

דנה לא קמה. המודחת השביעית,

כמו השניות שעוברות מרקטה ליירוט, כך המעבר בין ריב לריב בבית. הריב הגדול הבא הוא הריב על התור למקלחת. ידעתם שיש חוק בבית שאומר: הראשון שרץ למקלחת ועושה שוט־גאן הוא הבא להתקלח? הבעיה היא שאין סעיף שחל על מי שתפס לעצמו תור ובזמן ההמתנה יצא לסיגריה. גם חלק מהדיירים החדשים עוד לא עודכנו לגבי החוק, וכך יצא שדנה בלי כוונה יצרה ריב רב־משתתפים שהתנקז לריב עצבני בין בר לטליה, שרק ההתחלה שלו שודרה אמש. "חסרת אישיות", "השתן עלה לה לראש", "מתייפייפת", "שחקנית" ושאר קומפלימנטים העניקה בר לטליה, ואחר כך בחדר האח בר שחררה עוד קצת ואמרה את המשפט הכי משכנע שלה עד כה: "אין עדינה ממני". באמת, עם עדינות כזאת אפשר להיכנס לרפיח ולו רק כדי ש"רשת" תפתח את ערוץ 26 בחינם לכל תושבי ישראל, שיצביעו לטים טליה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר