היסטוריה נוספת: "משחק הדיונון" – הסדרה הזרה הראשונה שמועמדת לפרס האמי לסדרת הדרמה

אחרי שסדרת הלהיט הדרום קוריאנית הפכה לסנסציה עולמית, כעת היא מגיעה לגביע הקדוש של הטלוויזיה – האמי • הסדרה קיבלה לא פחות מ-14 מועמדויות, ותתחרה על הפרס הגדול מול סדרות כגון "דברים מוזרים", "יורשים" ו"אופוריה" • גם השחקן הראשי קיבל מועמדות על תפקידו בסדרה

"משחק הדיונון", צילום: נטפליקס

ההצלחה העצומה השתלמה: "משחק הדיונון" לא רק הפכה לאחת מהסדרות המצליחות בעולם בשנים האחרונות, אלא גם לסדרה הזרה הראשונה שמקבלת מועמדות לפרס האמי בקטגוריית סדרת הדרמה הטובה ביותר - פרס שעליו היא תתחרה מול "סמוך על סול", "אופוריה", "אוזרק", "דברים מוזרים", "הצהובות", "יורשים" ו"ניתוק".

היסטוריה נוספת התרחשה היום (שלישי) כאשר לי יונג-ג'ה, שגילם את סונג גי-הון (שחקן מספר 456), קיבל מועמדות לשחקן הראשי הטוב ביותר בדרמה. גם השחקנים שגילמו את או איל-נאם הקשיש, את צ'ו סאנג-וו והשחקנית שגילמה את קאנג סיי-ביוק קיבלו מועמדויות בקטגוריות שחקני המשנה.

בסך הכל, הסדרה קיבלה לא פחות מ-14 מועמדויות.

מאז עלתה הסדרה הדרום קוריאנית לשידור בנטפליקס בספטמבר 2021, היא הפכה לתופעה עולמית שגרפה שבחים מקיר אל קיר, באינספור פרסים (כולל בפרס גלובוס הזהב לשחקן המשנה הטוב ביותר עבור הו יונג-סו, המגלם את או איל-נאם הקשיש) ובשלל סוגי מרצ'נדייז. אם זה לא מספיק, בארבעת השבועות הראשונים של הסדרה צפו בה יותר מ-142 מיליון ממנויי שירות הסטרימינג – והיא זכתה ל-1.65 מיליארד שעות צפייה.

הסדרה עוקבת אחר 456 מתמודדים שנבחרו להשתתף במשחק מסתורי, שבסופו המנצח יגרוף סכום השווה ל-25 מיליון שקלים. מאות המתחרים על הפרס הגדול יצטרכו לנצח ברצף של משחקי ילדים שונים, אבל הטוויסט קטלני – מי שנפסל ישלם על ההפסד בחייו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר