"לא יהיה לכם זמן להביא גרעינים": כוכבי "פאודה" מבטיחים עונה רביעית מותחת במיוחד

צפו: "זה 'פאודה' על מאתיים", מספרים לנו צוות השחקנים בפרמיירה לעונה החדשה של סדרת הלהיט, שהופכת יותר בינלאומית ככל שהיא ממשיכה לכבוש את העולם

פרמיירה "פאודה". צילום: משה בן שמחון

"פאודה", סדרת האקשן המצליחה של yes, חוזרת למסך בעונה רביעית שתעלה מחר לאוויר. אמש (שני) נערכה הקרנה חגיגית ומרגשת לחבורת המסתערבים הוותיקה, השחקנים החדשים ומקורבים. חברי הקאסט שומרים על עמימות בכל הקשור להתפתחות העלילה, ובכל זאת הצלחנו לגלות כמה פרטים חדשים.

"זה פאודה על מאתיים", אמר דורון בן דוד, אחד מחברי הקאסט הוותיקים של הסדרה. "יש אקשן והכל גדול יותר". הפעם דורון קביליו נשלח לבריסל כדי להתמודד עם טרוריסטים, כאשר בד בבד הוא חש אשמה כבדה על מות חברו לצוות.

בהתאם ללוקיישן החדש, חלק מהסדרה צולם הפעם בחו"ל. בתוכנית המקורית הייתה אמורה ההפקה להגיע לקייב, אך ברגע האחרון, עם פרוץ המלחמה באוקראינה, שונה הכיוון לבודפשט.

"הסיפור הוביל אותנו להיות בינלאומיים, זה לא שניסינו לעשות יותר בינלאומי", מסביר רז, שמשחק את דורון, אך נראה שבהחלט ניכרת הראייה אל מחוץ לגבולות הארץ, שגם בה נחלה הסדרה הצלחה גדולה עם רכישתה על ידי ענקית הסטרימינג נטפליקס.

לצד רז והשחקנים הוותיקים כמו דורון בר דוד, יעקב זדה דניאל, רונה לי שמעון ועידן עמדי, תוכלו לראות בעונה החדשה גם את לוסי איוב בדמות הנשית הראשית, דני שטג, לואי עלי, ענבר לביא ועוד.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר