צפו: צוות השחקנים ויוצרי "מנאייכ" מגיבים לעזיבתה של אורנה פיטוסי

בפרמיירת העונה השנייה של סדרת המשטרה המוערכת, צוות השחקנים שוחח עם "ישראל היום" על הצלחת העונה הראשונה, האינטנסיביות של החדשה, וכן על הקונפליקטים שליוו את צילומיה

עונה חדשה לסדרה "מנייאכ". צילום: משה בן שמחון

פרמיירת העונה השנייה של "מאנייכ" הביאה אל אולם קולנוע לב בתל אביב אמש (ראשון) לא מעט מהחשודים הרגילים שהייתם מצפים שינכחו בה. אחרי עונה ראשונה שזכתה לשלל שבחים ופרסים, סדרת המשטרה המוערכת של כאן 11 שבה כעת לעונה שנייה, שמהמעט שידוע עליה עד כה הולכת לעסוק בפשע כלכלי, קשרי הון-שלטון, ואפילו הולכת להתכתב עם המציאות ועם חקירה המתנהלת כנגד ראש ממשלה מכהן.

לכבוד האירוע סיפרו שחקניה ל"ישראל היום" על האופן בו התקבלה העונה הראשונה, האינטנסיביות של זו השנייה, וכן על הקונפליקטים שליוו את צילומיה. אחד מהם כלל את עזיבתה של אורנה פיטוסי את הסדרה, לאחר שסירבה להתחסן כנגד נגיף הקורונה – דבר שאילץ את יוצר הסדרה, רועי עידן, לשכתב חלקים ניכרים מהתסריט.

שלום אסייג דיבר על התפקידים הדרמטיים שדמותו של איזי הביאה לו, בעוד לירז חממי גילתה לנו ששחקני הסדרה נוטים להיות מעורבים בתסריט יותר משנדמה. לצד כך, עמוס תמם סיפר איך זה מרגיש עבורו לגלם סופסוף דמות של נבל, ומה שוטרים באמת חושבים על הסדרה ששמה אותם במרכזה.

העונה החדשה תשודר החל מה-23 ביוני בכאן 11 וכאן דיגיטל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר