טירוף המעריצים עבד: "עוצר נשימה" חודשה לשתי עונות נוספות

אליס אוזמן, היוצרת של סדרת הרומנים הגרפיים שעליהם מבוססת סדרת הנוער הלהט"בית המצליחה של נטפליקס, בישרה למעריצים את החדשות המשמחות • לא מזמן הודיעה כי בעונות הבאות תרצה לגעת בנושא בריאות הנפש

"עוצר נשימה", צילום: נטפליקס

העולם עדיין לא נרגע מ"עוצר נשימה", דרמת הנעורים הלהט"בית של נטפליקס, שההצלחה הגדולה שלה באה משום מקום. וכעת נראה שגם אין לו סיבה לעשות את זה – מכיוון שהסדרה חודשה לא רק לעונה שנייה, אלא גם לשלישית.

למקרה שפספסתם, הסדרה, שמבוססת על סדרת רומנים גרפיים של אליס אוזמן, עוקבת אחר סיפורם של צ'רלי, שמתאהב בניק - ועל הקשר המתפתח בין השניים. אוזמן עצמה, שיצרה וכתבה את הסדרה, תחזור אליה גם בעונות הבאות.

בפוסט שאוזמן פרסמה בעמוד האינסטגרם שלה, היא תיעדה את עצמה מציירת את דמויותיהם של צ'רלי וניק - יחד עם הכיתוב "שתי עונות נוספות! כדאי שאלך לעבוד".

בחודש שחלף מאז עלתה הסדרה לשירות הסטרימינג, היא לא רק כבשה את לבבותיהם של המבקרים, אלא גם של הגולשים, שהשתמשו בהאשטאג "heartstopper" (שם הסדרה באנגלית, ע"א) יותר מ-4.3 מיליארד פעמים בטיקטוק בלבד. גם הצופים התרשמו ממנה: הסדרה הגיעה לטבלת 10 התכנים הנצפים ביותר של שירות הסטרימינג בלא פחות מאשר ב-54 מדינות.

סיבה למסיבה. מתוך "עוצר נשימה", צילום: נטפליקס

כשאוזמן נשאלה לאחרונה בדבר ההיתכנות של הפקת עונה שנייה לתוכנית, היא לא הסכימה להרחיב בנושא, אך אמרה כי הייתה רוצה לשלב בה דיונים על מחלות נפש: "האתגר בכתיבה הוא לחקור את כל הנושאים הקודרים האלה, תוך שמירה על טון אופטימי ומלא תקווה. אני רוצה להאמין שזה אפשרי. אני מרגישה שהצלחתי לגעת בזה, ואלו לחלוטין המטרה והשאיפה שלי עבור הסדרה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר