"באיזו שנה אנחנו?": ביקורת חריפה נגד "חתונה ממבט ראשון"

לאחר שידור הפרק הראשון בעונתה החדשה של תוכנית הריאליטי המצליחה, שהתעסק ברובו במשקלה של הכלה מעין והציג אותו כ"בעיה", הרשת געשה והתמלאה בתגובות מתקוממות

מעין דורי ובן אביבי בעונה החמישית של "חתונה ממבט ראשון", צילום: לירון סער

ביקורת קשות נגד התוכנית "חתונה ממבט ראשון": הפרק הראשון בעונה החדשה של תוכנית הריאליטי, במרכזו הכלה מעין וההתעסקות בפרק סביב משקלה גורר הרבה תגובות.

הרמזים הראשונים להתעסקות בסוגיית המשקל של מעין הופיעו כבר בפרומו שהתמקד אך ורק בנושא זה. פעם אחת היא במאפיה כדי לאכול כדור הרגעה שהוא בעצם כדור שוקולד, בפעם השנייה היא מספרת שיש מה לתפוס, בפעם השלישית קלוז אפ על ההיקפים (שהם לא מידה 38) ובפעם הרביעית המומחה מודיע לה שהוא לא יוצא לחפש לה חתן שיאהב מישהי (יושבים?!) עם מידה 44, אלא מישהו שיאהב אותה. מדובר בפרומו שנתפס בעיני רבים כמטופש, מעליב ורלוונטי לשנת 2002 ולא ל-2022.

מעין דורי צועדת לחופה, צילום: לירון סער

לאחר שידור הפרק, הגיעו גם ביקורות הגולשים. ״היי, 'חתונה ממבט ראשון'. אני מצטער על זה שאני הטרחן התורן, אבל אני מקלף כרגע את הסנטר שלי מהרצפה אחרי צפייה של בערך 7 דקות לתוך פרק הפתיחה של התכנית שלכם״, כתב משפיען הרשת גיא אורדבר. ״לפני שאתם טופחים לעצמכם על השכם על זה שהבאתם מישהי קצת לא רזה (אבל רק בתנאי שהיא דוגמנית למידות גדולות, כן?) יש מצב שאתם מפסיקים לדבר עליה כאילו שהיא מצורעת? ונגיד להפסיק להגיד דברים כמו 'אנחנו לא יודעים איך הגבר הרזה יגיב לזה' ו'אני מאמינה שהוא יצליח לראות מעבר'? ואני מקווה שדמיינתי, אבל אני די בטוח ששמעתי את המומחים אומרים 'החיבור ביניהם הוא מעבר לאוכל'. כי הוא שף והיא לא רזה. באיזה שנה אנחנו?״, שאל בהתרסה.

השחקנית עדי ארד, כתבה: ״בחורה יפיפייה אמיתית הולכת להתחתן בפגישה עיוורת עם בחור שמצאו לה ובמקום להתרכז בכמה שהיא מוארת ומהממת וסקסית, מתרכזים במידה שלה, שלהערכתי ואולי אני טועה, ככה נראות רוב הנשים. מדברים על זה שאולי זה בעייתי ואולי היא תחווה דחייה בגלל הגודל ומתרכזים בנושא הזה כאילו מדובר בבעיה עד כדי כך שקשה למצוא לה שמלת כלה. סליחה אם זה נשמע דבילי, אבל מה זה?״.

כוכבת הרשת, קרן שחם, הוסיפה: "אף פעם לא התעסקו בזה בצורה הזאת. את ניר ששודך להגר לא שאלו אותו אם יפריע לו אישה גבוהה. ורגע שנייה, אולי זו היא שלא תימשך אליו?״.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר