מהטלוויזיה לבמה: זוכה "האח הגדול" יככב במופע חדש
זוכה תוכנית הריאליטי אור בן דוד יככב במופע החנוכה "טררם! מביאים את האור", וינגן על דרבוקה במסגרת המופע • המופע ישלב מוזיקה מקורית של ההרכב ואת הנאמבר "באנו חושך לגרש"
Your browser doesn’t support HTML5 audio
זוכה"האח הגדול"אור בן דוד יככב במופע החנוכה "טררם! מביאים את האור" - מופע קצב אנרגטי לחנוכה.
אור יעלה על הבמות ברחבי הארץ, כשאמני הלהקה יופיעו איתו במופע חנוכה חגיגי שישלב קצב, מוזיקה ותנועה, באווירת החג לכל המשפחה בשילוב תופי אור, צינורות מוארים ומגוון כלי הקשה שעוצבו במיוחד למופע.
המופע ישלב מוזיקה מקורית של ההרכב ואת הנאמבר הייחודי "באנו חושך לגרש". המופע יכלול תיפוף וירטואוזי על הגוף והפעלות קהל, בחיבור עם אור בן דוד, שכזכור מנגן על דרבוקה. החזרות הראשונות למופע כבר החלו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
![[object Object]](/wp-content/uploads/2024/05/15/06/whatsapp-israelhayom-m-150-.gif)