צפו: יובל המבולבל כפי שמעולם לא ראיתם אותו

כוכב הילדים מוציא שיר חדש המוקדש ליהדות וקורא לאחדות • "עם כל העצב שקורה מסביב, אנחנו עדיין מחויבים להמשיך את המורשת שלנו כעם", הוא אומר

יובל המבולבל. צילום: עמי שומן

אתם מכירים אותו כיובל המבולבל, אבל יובל שם טוב מחליט היום להראות גם צד אחר שלו. לצד המופעים, ההצגות והקלטות לילדים, הוא מוציא שיר ילדים חדש המוקדש ליהדות ולעם ישראל תחת הכותרת "אני יהודי אני ישראלי".

את השיר החל שום טוב לכתוב בעצמו עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל. את הקליפ לשיר סיים יובל לצלם כחצי שנה לאחר מכן, בלילה ההיסטורי בו תקפה איראן את מדינת ישראל.

בחודשים אחרונים הופיע יובל בהתנדבות בכל הארץ, לילדים המפונים, לילדים שקרוביהם נחטפו ועשה המון ביקורי בית. לצד תהליך ההתחזקות שלו והקרבה לדת, החליט להנחיל אצל ילדים את ערכי המסורת, את השורשים ואת הקשר ליהדות ולאדמה עליה אנו חיים. השיר מגולל את כל מה שעבר על עם ישראל מימי אברהם אבינו ועד לימים אלו וצולם בכל נופיה היפים והקדושים של ארץ ישראל וקורא לאחדות.

יובל המבולבל, צילום: אלון מצקין

יובל שם טוב: "הדבר שהכי חשוב בעיניי לעם ישראל בתקופה הזאת הוא האחדות. ברגע שנהיה ביחד ולא מפולגים, אז נהיה חזקים יותר - וזו הדרך הצנועה שלי לתרום קצת לאחדות העם. עם כל העצב שקורה מסביב, אנחנו עדיין מחויבים להמשיך את המורשת שלנו כעם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר