למרות שחגיגות פורים רבות מבוטלות: את האירוע הזה המלחמה לא עוצרת

בתיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער בחרו בכל זאת לקיים גם השנה את "פסטיבל ירון" • זאת במטרה להעניק לילדים חוויה אחרת שתנסה לרגע קט לנחם ולרומם את הרוח ברקע המציאות הכאוטית

"כראמל 2 ותעלומת הילד ויש". צילום: כפיר בולוטין

העדלידא הגדולה בחולון לא תתקיים וחגיגות פורים רבות נוספות מבוטלות. אבל יש מי שבוחר למרות המצב הקיים לא לעצור את החגיגות לילדים ולנסות להעניק להם חוויה אחרת. בתיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער בחרו השנה לקיים את הפסטיבל המיתולוגי "פסטיבל ירון" על שם הצנחן ירון ירושלמי ז"ל במהלך חג פורים 2024, שיתפרש על פני שלושה ימים וארבעה לוקיישנים בתל אביב: מוזיאון תל אביב לאמנות, מוזיאון ארץ ישראל, בית החייל והתיאטרון הקאמרי.

במסגרת הפסטיבל, שיתקיים בין 25-23 במרץ, יציגו כ-20 הצגות איכות לילדים, לנוער ולכל המשפחה (מגיל שנתיים ומעלה), בהן בכורות להצגות חדשות שהופקו במיוחד עבור הפסטיבל, כמו "משלים של נמלים" ו"קוביות של שוקולד".

כמו כן, תעלה במסגרת הפסטיבל ההצגה החדשה מסדרת כראמל, "כראמל 2 ותעלומת הילד ויש", קומדיית הרפתקאות מוזיקלית המבוססת על סדרת רבי המכר של מאירה ברנע גולדברג.

"כראמל 2 ותעלומת הילד ויש", צילום: כפיר בולוטין

עוד יעלו בפסטיבל הצגות אהובות כמו "מחסן השטוזים של דתיה", "מעלה קרחות", "אלוף העולם", "פטר והזאב", "טביעת האצבע של אייל" ו"מולאן".

בנוסף להצגות, תהיינה בפסטיבל דמויות שטח ססגוניות, פעילויות בסימן החג ושירי פורים. להצגות הפסטיבל יוזמנו ילדים מפונים מעוטף עזה וממפוני הצפון על מנת להפוך את חג הפורים שלהם לשמח ככל הניתן. מחירי הכרטיסים לקהל הרחב נעים בין 85-40 שקלים לכרטיס.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר