אחרי "המפקדת": זה הצעד הבא של השחקנית המבטיחה

לאחר ששיחקה בסדרה המצליחה היא נכנסת לתפקיד ראשי בהצגה "טרמפולינה", ובקרוב תשוב למסך בסדרה "החמאם" • יעלי רוזנבליט מסתערת על קריירת המשחק, ומשתפת: "מקווה שאעבוד בזה כל חיי"

יעלי רוזנבליט ב"המפקדת", צילום: מתן רודין

לאחר ששיחקה בסדרה "המפקדת", יעלי רוזנבליט (31) נכנסת לתפקיד הראשי בהצגה חדשה של צעירי הקאמרי, ובקרוב תשוב אל המסך בתפקיד ראשי בסדרה "החמאם".

רוזנבליט נכנסה לקבוצת הצעירים של תיאטרון הקאמרי, שבשיא הקורונה בחרו להקים אנסמבל צעיר ובועט. "הכניסה לקבוצה הזו פתחה לי את הדלתות. עשיתי דברים לפני - כתבתי ושיחקתי בהצגות נוער, וקצת בתיאטרון באר שבע - אבל הכניסה לקבוצה ממש שינתה לי את החיים", היא מספרת.

כעת היא משחקת במחזה החדש של הקבוצה, "טרמפולינה", שעלה לאחרונה בבימויה של אלה ניקוליבסקי. רוזנבליט מגלמת את דמותה של יפעת - חצי מהצמד יפעת וינון, שמתכננים עד גיל 30 להביא לישראל מדליה בענף הטרמפולינה. זאת, חרף ניסיונות מהסביבה לגרום לשניים לגנוז את החלום ולפרוש.

רוזנבליט. קופצת על החלום,

למרות הסיפור המשעשע, רוזנבליט מזדהה מאוד עם הדמות. "יש לה חלום מאוד גדול והרבה אנשים מסביב מעכבים אותה, או שלא מספיק מאמינים בה, ולמרות הכל - היא הולכת על זה. אצלי זה היה החלום של המשחק, לעבוד בזה ולהצליח בזה".

חלק מהמהות של הקבוצה, היא מספרת, הוא לגייס קהלים חדשים שלא מגיעים לרוב לאולמות התיאטרון, וזאת באמצעות מחזות בועטים, שנונים וחצופים.
"המחזות עצמם פונים לקהל צעיר. זה חשוב שיבואו צעירים לתיאטרון, אבל האמת היא שלהצגות שלנו מגיע גם קהל מבוגר לצד הקהל הצעיר, וכולם נהנים באותה המידה. אלה הצגות שגם ההורים שלי יכולים ליהנות מהן, וגם חברים שלי. זה כיף שחבר'ה צעירים מזהים אותנו ברחוב מההצגות. באים חיילים וחבר'ה בני 20 ו־30. המטרה שלנו היא להביא את הקהל הזה".

אחרי שתי עונות של "המפקדת" היא צפויה לחזור אליכם למסך, שוב במדי חאקי, אבל הפעם בתפקיד הראשי. זה יקרה בסדרה "החמאם" שתעלה בכאן 11, מעין אדפטציה מודרנית של הסיפור התנ"כי של שאול ודוד שהועתק לימינו, לבסיס צבאי, לפלוגה של צנחנים.

את יודעת כבר אם תיקחי חלק בעונה השלישית של "המפקדת"?
"אין לי מושג, ברור שהייתי רוצה. אמנם היה לי שם תפקיד קטן, אבל זו היתה חוויה מדהימה".

מה החלום הבא שלך?
"אני מחכה ש'החמאם' תצא ושאנשים יראו את זה. לגבי תפקיד ספציפי - אין לי משהו, אני רק רוצה להמשיך לעבוד, להמשיך בתיאטרון ובקבוצה שלנו, שהיא בית ומשפחה. אשמח להמשיך פשוט לעבוד כל החיים במקצוע הזה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר