"לא התחסנתם? מגיע לכם למות"

שדרן הרדיו הווארד סטרן יצא נגד מתנגדי החיסונים בתוכניתו וגרס כי בתי החולים אינם צריכים לספק להם טיפול

הווארד סטרן, צילום: רויטרס

שדרן הרדיו הווארד סטרן אמר אתמול (רביעי) בתוכניתו כי לדעתו בתי חולים בארה"ב לא צריכים לקבל מתנגדים לחיסוני קורונה.

"לו היה זה תלוי בי, כל מי שלא קיבל את החיסון לא היה מתאשפז בבית חולים", אמר המנחה הידוע באמירותיו השנויות במחלוקת. "בשלב זה, הם קיבלו מספיק הזדמנויות להתחסן".

זה תקופה שסטרן מביע את דעותיו הנחרצות כנגד מי שמתנגדים לקבל את החיסון, אך השבוע הוא לקח את ביקורתו כלפיהם צעד אחד קדימה. "(אנשים) אומרים לי שאמות אם אקבל את החיסון, חלקנו יחיה, אך רובנו נמות", אמר. "האנשים האלה לא סומכים על הממשלה שלנו. הם חושבים שיש איזושהי קונספירציה להפוך אותם למגנטים או משהו כזה. הם חושבים שהם הולכים להתמגנט אם הם יקבלו את החיסון. קיבלתי את החיסון הזה שלוש פעמים, ותופעת הלוואי הכי גרועה שלו היא שבמשך יום היה לי קצת כאב ראש".

סטרן הוסיף: "אף אחד לא יושב שם ורוקם קנוניות נגדכם. אמריקה לא רוצה לייצר חיסון שיהפוך אתכם לרובוט או למגנט אתכם. יש מספיק אמריקנים כבר שקיבלו אותו. תראו בנו דוגמיות בכך שלא קורה לנו כלום. הגיע הזמן שתבינו את זה. עכשיו, אם אתם עדיין לא מבינים את זה, באמריקה שלי, כל בתי החולים יהיו סגורים בפניכם. אתם הולכים לשוב הביתה ולמות. זה מה שמגיע לכם. לחלוטין".

בספטמבר האחרון עורר איש התקשורת הוותיק סערה כאשר כינה את מתנגדי החיסונים "אימבצילים" ואיחל להם "ללכת לה****ן". "מתי נפסיק להכיל אידיוטים במדינה הזו ופשוט נודיע שזו חובה להתחסן?" אמר אז. "שי*****ו. שי****ן החופש שלהם. אני רוצה את החופש שלי לחיות. אני רוצה לצאת מהבית כבר. אני רוצה ללכת לשכן ממול ולשחק שח-מט". בשבוע שעבר ביקר שטרן קשות את שחקן הטניס נובאק ג'וקוביץ' וכינה אותו "אידיוט" בשל סירובו להתחסן. "צריכים להעיף אותו לעזאזל מהטניס", אמר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר