בן גביר נגד רינה מצליח: דורש פיצוי בסך 160 אלף שקלים

אחרי הדברים שאמרה העיתונאית בערב יום הזיכרון בתוכניתה ברשת ב' - השר לביטחון לאומי מאיים בתביעה • במכתב שהגיע לידי ״ישראל היום״ מכחיש עורך דינו של השר: "משחירה את מרשי ומוציאה את דיבתו"

בן גביר ורינה מצליח. צילום: חיים גולדברג פלאש90/יוסי זליגר

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מאיים לפתוח בהליכים משפטיים נגד העיתונאית רינה מצליח ודורש פיצוי בגובה 160 אלף שקלים. מכתב ההתראה נשלח בעקבות דברים שאמרה מצליח בתוכניתה ברשת ב׳.

הצליחה לעשות את המעבר הבלתי אפשרי. רינה מצליח (ארכיון), צילום: יוסי זליגר

״עכשיו יום הזיכרון גם הפך אותנו עצבניים במשפחה וגם מה שהיה בשנה שעברה שאיתמר בן גביר בא, ואתה יודע מה זה לא רק היה שהוא בא, כי הוא בא אני ניסיתי להגיד לו אל תבוא התקשרתי אליו דיברתי איתו אני מכירה אותו״, אמרה מצליח.

"כמו ארגון שמירה כזה"

״הבעיה לא שהוא בא הבעיה היא גם מה שהוא עשה, הוא הביא איתו אוטובוס מלא מאנשיו עם חולצות טריקו שחורות כמו אנשי... כמו ארגון שמירה כזה, וכל המשטרה אבטחה אותו כאילו כל ההורים השכולים הולכים לפגוע בו, כל בית העלמין הצבאי הפך להיות יעד מבוצר..."

השר בן גביר בזירת הפיגוע, צילום: רויטרס

במכתב שהגיע לידי ״ישראל היום״ מכחיש עורך דינו של השר בן גביר את הטענות ואומר: ״הטענה לפיה מרשי הגיע עם אנשים לבושים חולצות שחורות 'כמו ארגון שמירה כזה' מייחס למרשי התנהלות של ראש ארגון פשע ויש בכך כדי להשחיר את מרשי ולהוציא דיבתו״.

כעת, בן גביר מחליט לא לעבור בשתיקה ודורש פיצוי בגובה 160 אלף שקלים לפני פתיחה בהליך משפטי.

מצליח סירבה להגיב. במכתב נטען שגם לא ביקשה תגובה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר